Gå til innhold

Råd til kvinnelig player?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å bli en kvinnelig player, etter å ha lidd meg gjennom dater som bare vil leve ungkarslivet og holde meg på is til de gidder møtes en gang hvert skuddår. Så hvordan bli en vellykket player? Jeg har lyst på masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer. Jeg gidder ikke fortelle menn at jeg vil ha noe casual eller at jeg møter flere, jeg skal ikke lyve direkte men prøve å underkommunisere. Andre gode tips?

Anonymkode: dff98...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, ville begrensa meg til seksuelt ladet kommunikasjon og så ville jeg ha sørget for å ikke bruke så mye tid med dem.

Anonymkode: 666d9...f33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit, energi, initiativ, ureddhet, direkte opptreden, flørtete og litt "slutty klesstil (ikke vær redd for å vise hud!)" så har du et utgangspunkt. 

Anonymkode: 24a72...591

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overøs dem med komplimenter, hint om et forhold, bruk lang tid på research/grooming (gjerne månedsvis), fortell dem det de vil høre, ikke del noe særlig om deg selv, vær litt mystisk, os av selvtillit, kle deg flott, vær en verdenskvinne. 

 

Hilsen mannlig player. 

Anonymkode: 05f54...0b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget å adoptere denne livsstilen,  eller er det et forsøk på å få en mann hektet på samme måte som du selv blir?  Hele opplegget kan jo bli en kamp mot at følelser skal oppstå, så hold det overfladisk, møt flere samtidig, slik at du ikke trenger å treffe den enkelte så ofte. Kutt dem ut etter senest 3 måneder, etc. Sørg for å ha en annen person som gir deg det du trenger av dype samtaler og omsorg.  

Anonymkode: b864f...f7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mellom linjene høres det ut som du vil bli en player for ikke og bli såret eller skuffet. Når det du egentlig vil ha er et seriøst forhold? 

 

Anonymkode: e2b6a...41e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Litt mellom linjene høres det ut som du vil bli en player for ikke og bli såret eller skuffet. Når det du egentlig vil ha er et seriøst forhold? 

 

Anonymkode: e2b6a...41e

Kan nesten forstå hi. Er trist når man føler at de vil hevne seg. Da har man hatt det vondt nok. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres bitter ut. Om du tror menn blir såra av at du bare vil ha sex med dem kan du drømme videre da. Spesielt om det er de kjekke mennene du skal ligge med, og det antar jeg det er.

Men ok, hva trengs for å være en kvinnelig player? En vagina. Du trenger å eksistere, og knapt nok det. Så det må vel være det enkleste i verden. 

Anonymkode: 78306...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har bestemt meg for å bli en kvinnelig player, etter å ha lidd meg gjennom dater som bare vil leve ungkarslivet og holde meg på is til de gidder møtes en gang hvert skuddår. Så hvordan bli en vellykket player? Jeg har lyst på masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer. Jeg gidder ikke fortelle menn at jeg vil ha noe casual eller at jeg møter flere, jeg skal ikke lyve direkte men prøve å underkommunisere. Andre gode tips?

Anonymkode: dff98...d52

Hva legges egentlig i "player" her? Slik du beskriver det du ønsker er det vel ikke noe behov for å "playe" noe, og det holder antageligvis lenge å være tilgjengelig. Et tips kan kanskje være å ha profiler på datingsider som spiller på sex og som er relativt ærlige på hva du ønsker, da kvinner som er åpne for lettvinte relasjoner er veldig populære for akkurat det.

Med det sagt synes jeg ikke dette høres ut som noen sunn måte å takle vonde erfaringer og bitterhet, så du bør tenke deg godt om før du begir deg ut på en potensielt veldig destruktiv livsførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 minutter siden):

Et tips kan kanskje være å ha profiler på datingsider som spiller på sex og som er relativt ærlige på hva du ønsker, da kvinner som er åpne for lettvinte relasjoner er veldig populære for akkurat det.

Da blir det jo ikke «playing». Da er hun jo ærlig om hensiktene sine. 
Jeg har forstått det slik at en player forleder et menneske til å tro på gull og grønne skoger (seriøst forhold), kun for å oppnå fordeler for seg selv (sex). 
 

Ts, jeg tror du er for såret og en smule bitter til å føre en slik livsstil..du kommer til å ødelegge deg selv og verdiene du egentlig har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (Akkurat nå):

Da blir det jo ikke «playing». Da er hun jo ærlig om hensiktene sine. 
Jeg har forstått det slik at en player forleder et menneske til å tro på gull og grønne skoger (seriøst forhold), kun for å oppnå fordeler for seg selv (sex). 

Nei det er der jeg er usikker på hva hun egentlig legger i dette, men jeg tror det hun skriver hun ønsker å oppnå relativt lett kan oppnås uten særlig "playing" og gitt at hun tilsynelatende har vanskelig for å få etablert noe mer seriøst vil det være "playingen" som er det vanskelige, ikke å oppnå "masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være attraktiv (kle deg flott og sexy, pent hår og sminke), utadvendt og sjarmerende, flørtete. Flørt med flere samtidig. Så passer du på at de ikke vet om hverandre, gir masse oppmerksomhet for å gå dem på glid, avslutter når det ikke lenger er morro.

Anonymkode: 09696...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du høres bitter ut. Om du tror menn blir såra av at du bare vil ha sex med dem kan du drømme videre da. Spesielt om det er de kjekke mennene du skal ligge med, og det antar jeg det er.

Men ok, hva trengs for å være en kvinnelig player? En vagina. Du trenger å eksistere, og knapt nok det. Så det må vel være det enkleste i verden. 

Anonymkode: 78306...490

Såra blir de faktisk, opplevd flere ganger etter jeg ble singel at menn kan bli skikkelig såret og vondbråtne av å bare få sex. Men jeg har ikke gjort det med vilje og liker ikke å såre folk. Så for min del trenger man ikke gjøre noenting for å bli en player, det skjer automatisk hvis man er litt deppa og redd for å bli såret. 

Anonymkode: 4f57b...70f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herzeleid skrev (2 timer siden):

Nei det er der jeg er usikker på hva hun egentlig legger i dette, men jeg tror det hun skriver hun ønsker å oppnå relativt lett kan oppnås uten særlig "playing" og gitt at hun tilsynelatende har vanskelig for å få etablert noe mer seriøst vil det være "playingen" som er det vanskelige, ikke å oppnå "masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer". 

Ja, jeg måtte tygge litt på den, for det ts i praksis sier er at hun vil fortsette å la seg såre - men la seg såre med åpne øyne, og dermed ta kontroll over situasjonen. Tror hun. 
Det virker ikke som hun skjønner at det er personlighet som avgjør om en kan bli «player» eller ikke - den personligheten har hun ikke. Så om hun gjør alvor av dette, og fører denne livsstilen vil hun ikke være tro mot hennes personlige verdier - trofasthet og søk etter en fast, seriøs relasjon. Hun vil gå på akkord med sine verdier, og vil ende opp enda sårere, enda bitrere, enn det hun allerede er. 
 

Jeg ville ha foreslått noe så enkelt som å holde litt igjen når hun møter en ny relasjon - ikke gå all inn de første ukene, men se det litt an. Feks ikke ha sex de første mnd..ofte luker man bort useriøse personer med så enkle tiltak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 14.37):

Selvtillit, energi, initiativ, ureddhet, direkte opptreden, flørtete og litt "slutty klesstil (ikke vær redd for å vise hud!)" så har du et utgangspunkt. 

Anonymkode: 24a72...591

Dette !  +  å ha en kvinnelig og feminin stil, makeup, frisyre og parfyme osv. Litt avhengig av alderen din selvfølgelig.

Anonymkode: c9b5d...df5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vera skrev (2 timer siden):

Ja, jeg måtte tygge litt på den, for det ts i praksis sier er at hun vil fortsette å la seg såre - men la seg såre med åpne øyne, og dermed ta kontroll over situasjonen. Tror hun. 
Det virker ikke som hun skjønner at det er personlighet som avgjør om en kan bli «player» eller ikke - den personligheten har hun ikke. Så om hun gjør alvor av dette, og fører denne livsstilen vil hun ikke være tro mot hennes personlige verdier - trofasthet og søk etter en fast, seriøs relasjon. Hun vil gå på akkord med sine verdier, og vil ende opp enda sårere, enda bitrere, enn det hun allerede er. 

Jeg tenker det like mye demonstreres gjennom handling og kontekst, men at denne blir vanskeligere når eneste forskjellen som du sier er at en går inn i det med åpne øyne. En kan jo ønske å være "player", men som her ha vanskelig for å klare å "playe" noen.

Sitat

Jeg ville ha foreslått noe så enkelt som å holde litt igjen når hun møter en ny relasjon - ikke gå all inn de første ukene, men se det litt an. Feks ikke ha sex de første mnd..ofte luker man bort useriøse personer med så enkle tiltak. 

Jeg tror omtrent alt er bedre enn å la seg styre inn i usunne relasjoner på grunn av forrige relasjons bitterhet ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo bare det samme som du har gjort til nå, bortsett fra at du ikke henger deg opp i om menn bare vil møtes en gang hvert skuddår, dette driter du i. 

Spørs om du bare kan endre mentaliteten der med et knips, vanskelig å bare plutselig skulle bestemme seg for at nå skal jeg ikke knytte meg til noen jeg har sex med eller bli bitter når de ikke ringer eller hva som nå har vært problemet ditt i dating frem til nå.

Sånn ellers så skal vel liksom en player lyve når det er nødvendig, late som de er ute etter noe seriøst selv om de ikke er det. Erfaringsmessig kan du bare blåse i dette som attraktiv kvinne, du kan bare si at du kun er ute etter sex, og så vil han si OK til det - selv når han er ute etter mer. De vil alltids håpe, eller synes at litt er bedre enn ingenting. 

Så en kvinnelig player kan være helt ærlig og bare late som du ikke forstår innerst inne at han håper på noe mer eller blir såret når du snakker om andre du dater.

Anonymkode: 46fbf...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste kvinnelige playeren jeg vet om er dama med gullmus. Hun var aktiv på Kvinneguiden for 5+ år siden.

Anonymkode: 2f729...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bli en player, det er noe man er. Kan ikke skru av følelser, selv om du ønsker det.

Anonymkode: e4e93...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...