AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Hei. Har en merkelig følelse jeg ikke kommer meg unna. Fikk "mens" for 5 dager siden, 2 dager for tidlig. Det har vært lite, brunt og lyserødt, helt uten klumper og tråder, noe jeg aldri har opplevd før. Slo meg til ro med at det var mensen som kom, helt til jeg for 3 dager siden ble overveldet av slitsomhet, svake mensensmerter, og enda større bryst. Har blitt mer svimmel også, og har svært blank utflod, ikke strekkbart, og mer vann og melk. Jeg begynner jo å lure så klart, og jeg tok test i går, som var negativ.. men likevel føler jeg det er noe med meg som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Det mest oppsiktsvekkende er at blodtrykket er blitt normalt, og blitt der de siste 3 dagene. Jeg har lavt blodtrykk på 86-56 til vanlig, og har nå 110-89, noe jeg hadde sist jeg var gravid.. og pulsen har steget til 71 fra 56 i hvilepuls, også de siste 3 dagene. Tempen holder seg rett under 37, så tempen ligger også høyere enn normalt.. Når har dere fått positiv test? Det er 4+2 siden forrige mens. Normale sykluser.. Anonymkode: 8fde3...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Del Skrevet 31. mars 2021 Hva slags test var det du tok? Og var det på konsentrert urin/morgenurin? Høres jo ut som det kan være noe, men at du kanskje produserer hcg sent? Jeg testet 16 dpo (3 dager etter IKM), men var ikke prøver og testet kun fordi jeg ikke hadde fått mensen. Da fikk jeg en ganske svak strek, som jeg mistenker ikke hadd blitt synlig ettpar dager tidligere. Skal sies at jeg begynte å blø knapt en uke senere, så mistenker dessverre at det kanskje hang sammen med den svake testen, eller jeg tenkte i hvert fall det i ettertid. Anonymkode: 42a91...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #3 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva slags test var det du tok? Og var det på konsentrert urin/morgenurin? Høres jo ut som det kan være noe, men at du kanskje produserer hcg sent? Jeg testet 16 dpo (3 dager etter IKM), men var ikke prøver og testet kun fordi jeg ikke hadde fått mensen. Da fikk jeg en ganske svak strek, som jeg mistenker ikke hadd blitt synlig ettpar dager tidligere. Skal sies at jeg begynte å blø knapt en uke senere, så mistenker dessverre at det kanskje hang sammen med den svake testen, eller jeg tenkte i hvert fall det i ettertid. Anonymkode: 42a91...81b Takk for svar 😃 Ja, var morgenurin, på et tisseglass jeg tok med i bilen.. Ja, det med blodtrykket og pulsen er mest merkelig. Venter eggløsning om 4-5 dager, så skal teste på nytt om ikke temperaturen stiger. Men om den stiger vil jeg ligge på 37,4 pluss fremover etter eggløsning, og det er jo ekstremt høyt. Kan hende du var borti kjemisk. De svake strekene er om mulig mer forvirrende.. Ingen fler som testet sent positivt? 😃 Anonymkode: 8fde3...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #4 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar 😃 Ja, var morgenurin, på et tisseglass jeg tok med i bilen.. Ja, det med blodtrykket og pulsen er mest merkelig. Venter eggløsning om 4-5 dager, så skal teste på nytt om ikke temperaturen stiger. Men om den stiger vil jeg ligge på 37,4 pluss fremover etter eggløsning, og det er jo ekstremt høyt. Kan hende du var borti kjemisk. De svake strekene er om mulig mer forvirrende.. Ingen fler som testet sent positivt? 😃 Anonymkode: 8fde3...61b Var clearblue digital forresten. Har pleid falsk negativ på den før. Ts Anonymkode: 8fde3...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #5 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var clearblue digital forresten. Har opplevd falsk negativ på den før. Ts Anonymkode: 8fde3...61b Anonymkode: 8fde3...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #6 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan hende du var borti kjemisk. De svake strekene er om mulig mer forvirrende.. Ja, enten det eller en tidlig SA. Så streken ganske tydelig, pluss fikk bekreftet med digital (begge deler med utvannet urin). Men likevel vanskelig å vite noe om styrken når jeg ikke testet verken dagene før eller etter, så fikk aldri noe å sammenligne med🤔 Anonymkode: 42a91...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, enten det eller en tidlig SA. Så streken ganske tydelig, pluss fikk bekreftet med digital (begge deler med utvannet urin). Men likevel vanskelig å vite noe om styrken når jeg ikke testet verken dagene før eller etter, så fikk aldri noe å sammenligne med🤔 Anonymkode: 42a91...81b Dette er en veldig tydelig fin strek. Veldig trist når sånt skjer ❤ Jeg har enda ikke testet, og venter fortsatt på tempdroppen før eggløsning. Tempen har derimot steget igjen idag.. 🤔 Ts Anonymkode: 8fde3...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Del Skrevet 2. april 2021 Hva står IKM for? ☺️ Anonymkode: d9bdf...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. april 2021 #9 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva står IKM for? ☺️ Anonymkode: d9bdf...500 Ikke kommende mens. Den dagen man venter mensen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 2. april 2021 #10 Del Skrevet 2. april 2021 TS her ville jeg testet på nytt med morgenurin. Pulsen min steg også vilt de første dagene i uke 4.. Leste du skrev at du tok med morgenurinen i en kopp, men har forstått at urinen må brukes helt fersk, ellers forringes den om den ikke settes i kjøleskap. Så den målbare HCG kan ha forsvunnet om du ventet en stund. Prøv iallefall igjen, for her troe jeg at det er noe 🤩🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå