Gå til innhold

Too cute to fuck

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ansporet av en sidekommentar i en annen tråd her inne, finnes det noen som er 'too cute to fuck'? 

Sånn at søt= ikke sexy?

Anonymkode: d1b1f...523

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jorun Stiansen. Jeg hadde aldri klart det, hun er så alt for søt og herlig.

Anonymkode: 9f7cf...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pene jenter elsker man med og er kjærlig med. Å knulle pene jenter hardt blir unaturlig 😅 Rare greier i grunn

Anonymkode: 88f3d...256

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var borti ei for en del år siden, som jeg var så utrolig betatt av. Hun var ufattelig pen i mine øyne, og en så utrolig god person. Vi endte opp med å kline en kvelding, som så utartet og ble til mer. Det var faktisk vanskelig å gjennomføre, jeg behandlet henne som om hun var så skjør at hun kunne gå istykker når som helst.

Husker hele kroppen skalv, en blanding av nerver og anspenthet. Det ble bra til slutt, men det var en kneik å komme over.

Hun var rett og slett "too cute to fuck" som du kaller det. Nesten da, i hvert fall ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, i mitt hode handler det uttrykket om kvinner som ser veldig unge ut for alderen. At man får litt følelsen av å ha sex med en 16-åring selv om man vet at hun er 37. 

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Pene jenter elsker man med og er kjærlig med. Å knulle pene jenter hardt blir unaturlig 😅 Rare greier i grunn

Snakk for deg selv, mann 😄 Jeg er født for å knulle pene jenter hardt.

Anonymkode: 89eaa...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nja. Ikke helt enig. Det er jo noe litt spesielt å ta den "pene, pyntelige, ordentlige" jenta hardt når ingen andre er der. Ingen andre vet hva den "uskyldige" jenta egentlig driver med på soverommet (eller andre steder for den saks skyld).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen er faktisk så søte at det eneste du våger er å slikke henne. Faktisk.

Anonymkode: 949ef...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var borti ei for en del år siden, som jeg var så utrolig betatt av. Hun var ufattelig pen i mine øyne, og en så utrolig god person. Vi endte opp med å kline en kvelding, som så utartet og ble til mer. Det var faktisk vanskelig å gjennomføre, jeg behandlet henne som om hun var så skjør at hun kunne gå istykker når som helst.

Husker hele kroppen skalv, en blanding av nerver og anspenthet. Det ble bra til slutt, men det var en kneik å komme over.

Hun var rett og slett "too cute to fuck" som du kaller det. Nesten da, i hvert fall ;) 

Bra for henne at hun bare var nesten 'too cute to fuck, da! ;) Ellers kunne det blitt kjedelig for henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen er faktisk så søte at det eneste du våger er å slikke henne. Faktisk.

Anonymkode: 949ef...93c

Er det sant? Blir lite piv-action på så søte damer da, det er litt kjedelig. Men mye slikking, og det er jo bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...