Gå til innhold

Hjelp!! Når kan jeg ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt mitt første herpesutbrudd! Helt jævlig for å si det sånn, men det verste er kanskje alle bekymringer som kommer med det. Det er vel fremdeles her, men ikke mye. Det som er, er at symptomene er omtrent borte. Ingen blemmer, ingen sår. Det eneste er at jeg nå i ca 3 dager har vært sår rett ved skjedeinngangen. Det svir/klør litt, men bare når jeg tar på det, ikke ellers. Begynner å bli over gjennomsnittet klar for å ha sex med kjæresten igjen, men usikker på hvor lurt det er? Han har herpes selv, så ikke det som er problemet. Men redd for at å ha sex for tidlig kan trigge nytt utbrudd eller at jeg bare er sår lengre. Når kan jeg ha sex? Hvor lenge varte deres primærutbrudd og hvor lenge varte den lille sårhetsbiten jeg er inni nå? Når hadde dere sex etter første utbrudd? 

Takk for alle svar!! 

Anonymkode: 1beb2...28f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fryktelig vondt i over en måned ved første utbrudd. Det var vondt å tisse og umulig å ha sex. Til og med dusjing var uutholdelig en liten stund. Vi hadde sex i det øyeblikket jeg klarte det - sikkert halvannen måned etter at jeg først kjent symptomene. Tror ikke du trigger utbrudd ved sex, men du kan jo få skrekkelig vondt om du ikke er klar. Prøv forsiktig, stopp hvis det blir for sårt.

Anonymkode: b3219...1d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde fryktelig vondt i over en måned ved første utbrudd. Det var vondt å tisse og umulig å ha sex. Til og med dusjing var uutholdelig en liten stund. Vi hadde sex i det øyeblikket jeg klarte det - sikkert halvannen måned etter at jeg først kjent symptomene. Tror ikke du trigger utbrudd ved sex, men du kan jo få skrekkelig vondt om du ikke er klar. Prøv forsiktig, stopp hvis det blir for sårt.

Anonymkode: b3219...1d2

Tusen takk for svar! Kan prøve, og stoppe hvis det blir for vondt. Hater at det tar så lang tid.. 

Ts

Anonymkode: 1beb2...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...