Gå til innhold

Han blokkerte meg på alle sosiale medier, helt plutselig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ca 1 år siden nå, men jeg tenker fortsatt på det i ny og ne. Han var en så god venn for meg, han fikk seg kjæreste og jeg var så glad på hans vegner. Han sa til meg at han gledet seg til jeg fikk møte henne, og det gjorde jeg også. Men plutselig etter den samtalen den kvelden så var han borte. Og jeg fikk aldri mer tak i han. Jeg ringte han to ganger og kjørte forbi huset hans noen få ganger men så helt tomt ut der. Jeg sluttet å prøve å ta kontakt, fordi jeg følte ikke at han ville snakke med meg siden jeg ble blokket. Tiden er nå gått, men jeg synes det er merkelig. Hva tenker dere? Hvis hun var sjalu, hvorfor blir noen kvinner sjalu av at mannen har kvinnlige venner? Jeg var selv i et forhold på den tiden, og han hadde ingen problem med det. Han kom godt overens med han. Ex sa til meg at hun nye må ha vært sjalu for dette var ulikt han. Så en gang at han tok vekk blokken på meg og så var jeg blokket på nytt senere, hvorfor tok han vekk blokken og så blokket på nytt? Jeg finner nok ingen like god venn som han igjen, men jeg tenker at det sier litt om han som bare kan avslutte et vennskap på den måten, hva tenker dere? 

Anonymkode: 70438...173

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis hun var sjalu, hvorfor blir noen kvinner sjalu av at mannen har kvinnlige venner?

Mest sannsynlig en sjalu kjæreste inne i bildet ja.

Noen kvinner har en holdning og en tro på at menn og kvinner ikke kan være venner uten at det er noe romantisk inne i bildet. Det har det vært MANGE tråder om her på forumet, for eksempel.

Jeg er helt uenig i den oppfatningen, og har et kjempegod vennskap til en av eksene mine - som nå har vart i over 20 år uten at vi har verken flørtet eller gjort noe seksuelt, siden vi var samboere på 90-tallet.

Men ja, det er nok sjalu kjæreste, det er en relativt kjent greie.

Anonymkode: 9ab67...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...