Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Ble slutt mellom oss i juli 2020, ble sammen igjen slutten av oktober. 

Gjennom de 3-4 månedene det var slutt pratet vi alltid om at det ble oss til slutt (ble slutt av idiotiske grunner). Jeg rørte ingen gjennom slutt perioden, da det føltes ut som vi var enig i at det var oss til slutt, men det jeg ikke viste at hun hadde møtt to menn ho ønsket noe mere med, rebound eller hva det het, han siste holdt hun på med i over en måned, sa hun elsket han, å ja alt virket som at det var seriøst, men hun sa det bare var en rebound når vi ble sammen, de var sammen til dagen vi ble sammen igjen. 

Fikk inntrykk av at hun ble ganske så forelsket i han, å de hadde tydeligvis snakket om hverandre som kjærester ( snek på tlf den idioten som jeg er), der så jeg jo virkelig hvor mye han betydde for henne, hun lot han se barna vårs å introduserte de for han fordi Hu skrev at de er en del av henne, så da må han møte de om de skulle fortsette, det skjedde jo også fikk jeg vite. 

Greit, ferdig med det.. Hun fikk en genser av han, som hun enda har, når vi ble sammen sporte jeg bare hvor hun fikk den fra da den var ny, hun sa hvor den kom fra å at det var en gave fra rebounden hennes. Hun sa hun skulle kvitte seg med den, det har vært et problem for meg at hun møtte en annen når hun alltid sa det var oss gjennom bruddet å sa det var meg hun elsket, uten at jeg viste det da sa hun tydeligvis akkurat det samme til en annen mann. 

Vi flyttet nå sammen, genseren har hun tatt med seg å brettet pent i skapet.. Hun vet at det er et problem for meg hele opplegget mellom de, å selv om hun sa hun skulle kaste den har hun valgt å beholde den. Jeg vet jo hun sikkert tenker på han om hun går med den, fordi hun sier den er så god genser derfor kastet hun ikke den, å selfølgelig vil jo jeg tenke på han og dem når hun bruker den genseren. 

Fant den i skapet idag da jeg skulle finne en veske til henne som hun bedde meg lete etter.. Så sporte jeg, skulle du ikke kaste den genseren? Da ble hun dritsur å sa hun beholder den om hun vil, å bruker den så ofte hun ønsker. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skal holde så fast på den gaven, hvorfor må den beholdes når det bare var et falskt forhold og rebound selv om alt til sir at hun virkelig var forelsket i han.. 

Har det vært motsatt, så har jeg kastet den genseren tvert om kjæresten min hadde noe imot det. 

Noe helt annet om man møter en helt ny person å de har masse klær mottatt fra exen sin, men når det bare var et brudd over kort periode når vi begge ønsket det samme med hverandre, å ja.. Jeg overtenker å bryr meg sikkert alt før mye. 

Mvh merkelig mann 28.

Anonymkode: 5c3c6...cf3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en rødvinsflaske jeg delte med en jente mens det var slutt, litt før vi blr sammen igjen, fordi jeg var ensom en helge kveld å hadde barnefri, så kom hun på døren med det. Dette fikk jeg vite nå nylig var en jente som likte meg, men den flasken er drukket opp, å flasken var så fin, så jeg la den i skapet, jeg likte aldri henne å vi var aldri noe eller gjorde ikke noe, er som at jeg fikk den av en kompis. Hun fikk vite dette da hun så den i skapet når vi flyttet sammen.. Hun overreagerer skikkelig å sporte om jeg var forelsket eller noe siden jeg har tatt vare på den.. Så hvis det irriterer henne grønn at den står i skapet, så kan jeg vel bare legge den på display etter som hun tviholder på genseren hun fikk av sin tidligere elsker😅

Anonymkode: 5c3c6...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Vil vel si at genseren en det minste problemet jeg leste om her... 😬

Anonymkode: 29ce4...a87

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Bare nevner:

Holdt på med to andre.

Sa hun elsket både deg og ham samtidig.

Er så lite hensynsløs at hun beholder genseren selv om det plager deg.

INTRODUSERTE HAM FOR UNGENE DERES!!

Gidder du virkelig leve med dette??

Anonymkode: e13b8...7ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...mente lite hensynsfull..

Anonymkode: e13b8...7ad

AnonymBruker
Skrevet

Dette ble så rotete at jeg orker ikke prøve engang å lese det igjen. 

Anonymkode: 70323...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er viktigere for henne å beholde genseren enn at du skal ha det bra, så tenker jeg at du ikke betyr så mye for henne. Ikke så mye som genseren ihvertfall.

Anonymkode: 0a4ab...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synd dere har barn oppi dette barnslige kaoset.. 

Det lureste er nok å gå fra hverandre for godt og jobbe ekstra mye med å holde samarbeidet fint for ungenes skyld. 

Anonymkode: 47036...6c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...