Gå til innhold

Føler meg så rar-frakoblet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lenge har jeg hatt perioder som jeg blir sånn rar, føler meg på siden av meg selv på en måte. Føler meg  vanlig når jeg står opp, jeg spiser og gjør vanlige ting, og etter to tre timer blir jeg ofte sånn rar.(Spiser regelmessig, ca hver 3 time. ) Det er veldig ubehagelig. Spesielt når jeg er på jobb og må være skjerpet. Kan svare rart på spm som blir stilt. Føler jeg ser ting langt ovenfra noen ganger. Føler jeg har vatt i hodet, og klarer ikke å jobbe bra. Dette har kommet mer og mer det siste halve året. Spesielt i perioder med mer stress og høye krav, når det er spesielt viktig at jeg er som vanlig. 

Tidligere så har jeg hatt det litt tidvis ,og da var det ofte jeg kunne regulere det med mat, enten salt eller sukker, men det ser ikke ut til å fungere nå.

har snakket med legen om det, og han nevnte bare det kunne komme av stress..

Føler jeg  mister kontrollen når det gjelder mest, og at jeg ikke kan stole på meg selv når det gjelder. Eks eksamen, når jeg har viktige ting på jobb. Flere som har det slikt? Noe som hjalp?

Anonymkode: 78b92...d48

• Hjerte 1
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er lenge siden nå. Men dette høres ut som dissosiasjon. Jeg har det i mild grad og blir verre ut over dagen når jeg er ute. Føler som jeg er uten for kroppen kroppen blir nummen ansiktet fryser blir nummen og har null kontakt med følelser og tanker såpass at jeg ikke vet hva jeg tenker bare stress og er hyperfokusert på alt som skjer rundt meg. Er en robot.

Anonymkode: 44355...f83

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som Epilepsi. Det finnes mange typer epileptiske anfall, slik du beskriver er et av de. 

Anonymkode: 53fc8...fab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...