Donnie Darko Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Noen flere som har oppdaget denne lille boksen fyllt med glede? Har noen her noen tips for hvordan jeg kan gjøre denne retten noe mer spennende? husk: Må kunne lages med stormkjøkken/primus
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Er det det som også er kjent som 'Død Mann på Boks'? Her om dagen kom kjæresten forøvrig hjem med en skummel liten boks... Strålende fornøyd: "SNURRING! Det MÅ jo være en slager!" og varmet opp med stor iver. Kan ikke si jeg ble frelst akkurat, men han tviholdt på maska gjennom hele måltidet og påstod det var herlig!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Er det det som også er kjent som 'Død Mann på Boks'? Her om dagen kom kjæresten forøvrig hjem med en skummel liten boks... Strålende fornøyd: "SNURRING! Det MÅ jo være en slager!" og varmet opp med stor iver. Kan ikke si jeg ble frelst akkurat, men han tviholdt på maska gjennom hele måltidet og påstod det var herlig! ← Snurring og Turistproviant er ikke helt det samme, men absoultt i samme sjangeren. Blandings, altså. Død mann på boks er vel navnet på Sp, hærens stridsrasjon. Som også er i samme sjangeren. Donnie, du kan jo prøve å sprite opp elendigheten med litt chili, kanskje? Eller servere med potetmos? For ikke å glemme Brimis kjære sjalottlauk (øss he den no alltid i sekkjin, veittu).
Amalthea Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Same shit -- different name, med andre ord. Men nå tråkker jeg kanskje noen boksmatkjennere på tærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå