Rosenrød Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Har tenkt å kjøpe meg en hårkur på lookfantastic. Håret mitt er langt med striper. Blir fort flokete under, hvis dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som har en god kur å anbefale?
Totalya Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Jeg kjøpte Sebastien sin leave-in kur (husker ikke hva den heter, noe med 9), og er frelst. Håret mitt er endelig godt og mykt, og så sparer jeg tid på at det ikke skal virke, for så å skylles ut :smile: Om den selges på nett vet jeg ikke, men den er desverre ganske dyr hos frisøren...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 Sebastian potion 9 sleger de på lookfantastic.com, står under stylingprodukter
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Redken All Soft hårkur er SUPER mot floker og hår som er brusete eller tørt.
Rosenrød Skrevet 28. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2005 Hmmm, da er det bare å velge hvilket jeg skal kjøpe.... Noen som har prøvd begge og kan si hvilket de likte best?
Totalya Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Har du god råd kan du eventuelt kjøpe begge, og bruke Redken når du har god tid og Sebastian ellers?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå