AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Del Skrevet 31. mars 2021 Satte inn riktig batterier, to stykker. Funker ikke. Hva skal jeg gjøre? Kundeservice svarer ikke. Anonymkode: 4796e...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 31. mars 2021 #2 Del Skrevet 31. mars 2021 Snakke med kundeservice. Kanskje det går på reklamasjon. Så sant du ikke er veldig teknisk anlagt og har utstyr til å fikse den så er den nok ikle til å redde. Innen du får skaffet en ny vekt får du klare deg uten å veie deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Del Skrevet 31. mars 2021 Har selv hatt problem med baderomsvekt fra Clas Ohlsson! Den viser minst 10 kg mer enn jeg ønsker 😡 Problemet med vekten har bare økt nå som jeg har hatt hjemmekontor! Aldri mer baderomsvekt fra Clas Ohlsson 😂 Anonymkode: 5a706...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 14.29): Har selv hatt problem med baderomsvekt fra Clas Ohlsson! Den viser minst 10 kg mer enn jeg ønsker 😡 Problemet med vekten har bare økt nå som jeg har hatt hjemmekontor! Aldri mer baderomsvekt fra Clas Ohlsson 😂 Anonymkode: 5a706...225 Skulle bare gått andre veien Men, seriøst, så kjøpte jeg en Beurer badevekt hos Clas Ohlsson som viser ulik vekt når du går på den flere ganger etter hverandre. Helt merkelig, det er to-tre kilo forskjell når man går på vekta med bare minutters mellomrom. I ettertid har jeg sett at flere har lagt inn kommentar om dette på nettsiden til Clas Ohlsson, så det er tydeligvis en kjent feil. Anonymkode: c4c97...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Del Skrevet 5. april 2021 Hvilken baderomsvekt er riktig og bra? Anonymkode: ee6bf...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå