Gå til innhold

Hvor mye klær har du kjøpt det siste året selv om det har vært covid-19?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg på en måte miste litt "ginisten" på å shoppe klær den siste året. Så jeg tror jeg kan telle på en hånd alt jeg har kjøpt.

Det er to topper, to bukser og et skjørt.

Er det flere som meg?

Anonymkode: 802b8...2ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har shoppet alt for mye på nett pga kjedsomhet. Tørr ikke å tenke på hvor mye. 

Anonymkode: 0e136...3aa

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har shoppet myyye mer enn vanlig det siste året, siden jeg har fått bedre inntekt.

Anonymkode: bc70b...c9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En del. Gått ned en del i vekt så jeg har mått kjøpe veldig mye nytt fordi ting er blitt for stort. 

Anonymkode: 07ef5...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite. Og det som jeg har kjøpt, bruker jeg jo ikke, fordi jeg går absolutt ingen steder.

Kjøpte ei jakke, dressjakke, en kjole (til meg men til første skoledag til sønnen).

Anonymkode: fb867...e2f

Skrevet

Jeg har kjøpt en del "koseklær" som joggebukser og hettegensere 🙈 Ellers har det blitt lite av normale klær.

• Liker 2
Skrevet

Klær har det blitt mindre med. Har kjøpt litt online, men jeg bommer stadig på størrelsen. Og så ser plagget anderledes ut enn jeg trodde. 

Klær må jeg tydeligvis kjøpe i butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt uvanlig mye. Fikk tid til å ta en skikkelig opprydning i skapet i fjor vår, og fikk kastet en del utslitt undertøy og pysjamas o.l. Så har kjøpt mye nytt for å fylle opp. 

Anonymkode: ffc15...acb

AnonymBruker
Skrevet

Masse.

Jeg er optimistisk til sommeren for å si det mildt. Det går en del i lette bukser, sommerkjoler, sandaler, behagelige hæler, strandveske, lette gensere jeg kan ha over kjoler på kjølige dager, osv 

Anonymkode: 9b81a...565

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det samme som vanlig, men jeg kjøpte alt på en gang  😂

Anonymkode: c8cee...624

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg shopper generelt lite, fordi jeg er miljøbevisst.

Jeg gjorde akkurat en større bestilling som tror skal holde for resten av året (og selvsagt at klærne i seg selv holder i åresvis) :) Jeg mangler bare to par jeans, er på vei ned i vekt og de fleste er for store nå.

Kjøper bare på nett, savner bruktbutikken.

Anonymkode: d51ec...40e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Adidas, Nike etc har jeg vel aldri kjøpt så mye fra, hettegensere, joggebukser, gensere, kosesokker, ja, hjemme og daffeklær. Men har ikke trengt noe annet nytt heller så klesbudsjettet har nok ikke gått oppi noe særlig grad. 

Anonymkode: 391ff...029

Skrevet

Gikk endel ned i vekt i fjor  så måtte ha noen nye jobbklær. Ble vel 4-5 bukser og noen skjorter. Alt fra Fretex. Pluss endel sokker, jeg sliter ut sokker utrolig fort.

Skrevet

Masse 🙈 tre joggedresser, sju hettegensere, fire jeans, tre andre bukser, åtte par sko, to bluser, fem vester, et par toms, en parajumper, to andre jakker, en turbukse og det er bare det jeg kommer på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent som vanlig.

Anonymkode: ea9dc...98a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite! En topp og en dongeribukse og litt undertøy. Har ikke vært i en fysisk klesbutikk siden 2019. 

Anonymkode: 0ed23...df7

AnonymBruker
Skrevet

Har gått en god del ned i vekt, så har kjøpt en del klassiske plagg som jeg forventer vil kunne brukes i mange år fremover. Hadde heldigvis endel klær i skapet som ble passe igjen, etter x antall år!

Anonymkode: 38924...145

• Liker 1
Skrevet

Omtrent sånn som vanlig. Har kjøpt mere på nettet da.

Skrevet

Nesten ingenting. Har kjøpt fem truser noen sokker og en joggebukse siden i fjor sommer. Har ikke vært noen vits i å bruke penger på klær. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt klær, men helt andre ting. Mye sportsutstyr og klær. Nattkjole i silke til 1200 kr (elsker den!) etc. 

Anonymkode: 37e83...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...