Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter utålmodig på at noe skal skje nå som jeg nærmer meg termindato. 

Har ikke hatt noe spesielt med ødemer før jeg våknet opp i dag og la merke til hevelse i hender og føtter. 

Noen som har opplevd dette rett før fødsel?

Anonymkode: 228bf...f1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var ekstremt vanlig. 

Anonymkode: df379...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde masse vann i kroppen. Jeg este ut som en ballong på slutten, skikkelig slitsomt. Husker spesielt godt jeg hadde vært på restaurant. Ble så hoven i løpet av måltidet at jeg knapt kom opp av setet, og kunne bare glemme å få på skoene igjen, måtte pent gå i litt sokkelesten til jeg ble mindre hoven :fnise: 

Lykke til videre :hjerte:

Anonymkode: b5973...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde det var ekstremt vanlig. 

Anonymkode: df379...d46

Vet at det er ekstremt vanlig. Formulerte det litt dårlig, da jeg i utgangspunktet var ute etter om det er et "fødetegn". 

Anonymkode: 228bf...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at svigerinnen min spurte om føttene mine hadde vokst enda da jeg nærmet meg termin, ganske sliten og lei og håpet jeg snart fødte. 

De hadde vokst noe særlig da hun spurte, og de gjorde det før jeg fødte Men det kommer jo an på hva en legger i rett før. Jeg hadde veldig hovne føtter, og var synlig hoven i ansiktet i rundt en uke før fødsel. I andre svangerskap ble jeg aldri så hoven så brått, men hadde en del ødemer hele tredje trimester. 

Anonymkode: 59ec3...196

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde ikke det med mine 3.

Anonymkode: 64e8f...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...