AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har kjøpt - trykket på start men den vibrerte svak i par sekunder før den sluttet å virke. Jeg satte den på laderen - dere som fikk den - opplevde det samme? eller bør det virke med en gang? Eller gikk det etter du har ladet? Hvor lenge ladet du? Takk Anonymkode: da4b2...b09
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Hadde en w 500 engang jeg måtte levere å få ny, duoen min fungerer fint, men ladet den første gangen jeg skulle bruke den tror jeg! Anonymkode: 86485...663
HannaLena Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har kjøpt - trykket på start men den vibrerte svak i par sekunder før den sluttet å virke. Jeg satte den på laderen - dere som fikk den - opplevde det samme? eller bør det virke med en gang? Eller gikk det etter du har ladet? Hvor lenge ladet du? Takk Anonymkode: da4b2...b09 Har du press/hudkontakt med den sugedelen du har mot klitoris? Den starter kun ved at du har et visst press der 🤷🏼♀️ Iallefall min
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har kjøpt - trykket på start men den vibrerte svak i par sekunder før den sluttet å virke. Jeg satte den på laderen - dere som fikk den - opplevde det samme? eller bør det virke med en gang? Eller gikk det etter du har ladet? Hvor lenge ladet du? Takk Anonymkode: da4b2...b09 Vet alle Lelo produktene jeg har kjøpt har hatt 0 strøm på seg når jeg åpnet dem. Vil latt den ligge til lading før jeg hadde prøvd den igjen *Husker ikke hvordan det var med womanizeren jeg har, er en stund siden jeg kjøpte den. Anonymkode: a6ca3...f65
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Den må være i kontskt med hud for å virke. Holder du den i løse lufta vil den oppføre seg som du beskriver. Anonymkode: b86aa...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå