AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg er ikkenvaksinert enda. Det anbefales å vente med prøving til man er ferdig vaksinert mot korona, og da bør man vente 2-4 uker etter siste dose. Jeg kjenner at tiden begynner å gå fra meg mtp prøving, vi har en på 4 år som snakker om søsken hver dag, og vi har prøvd noen mnd uten klaff, selv om vi ble gravid med første forsøk på nummer en. Burde vi stoppe opp nå fir å bli vaksinert? Da må vi vente kanskje 3 mnd før vi kan begynne p prøve igjen😔 hva med dere andre prøvete, er dere fullvaksinert? Anonymkode: 69c8e...9a1
Amatariel Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Jeg syns denne vaksineringen går trått, og personlig er jeg langt ned på listen for å få den også. For meg er prøving viktigere å få i havn nå, spesielt pga alder/tidspress, så jeg tenker å holde på det og se hva som skjer. Blir jeg gravid venter jeg med vaksine, blir jeg ikke det så blir jeg nok å ta den når jeg blir tilbudt den.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Er ikke vaksinert, ble gravid midt i pandemien. Ikke den beste tiden, men vi prøvde i 20 mnd på å få nr 2. Nr 1 satt på første forsøk. Aldersforskjell mellom barna er mye større enn jeg ønsket, men sånn er det bare. Glad at vi ikke ventet enda lengde... Men det kommer an på hvor langt oppe på vaksinelisten du er, og hvilken jobb har du. Jeg er langt ned på listen, og har mulighet til hjemmekontor. Hadde jeg jobbet som intensivsykelpleier, for eksempel, ville jeg nok tenkt annerledes. Anonymkode: a4849...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå