la_luz Skrevet 27. august 2005 #1 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hei, Jeg driver og drømmer meg bort om hvordan jeg skal få det i min nye leglighet. Er det noen som vet noen bra forrestinger eller websites med interiør, og har du kjøpt noe der ? Poset feil kansje noen kan flytte denne til hus og hjem ? takk takk flyttet den for deg. Veslejenta - moderator Endret 27. august 2005 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. august 2005 #2 Del Skrevet 27. august 2005 www.bolia.com er et greit tips. Ellers har du nettauksjonen www.lauritz.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bride to be Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Her er noen: www.europebynet.com - både originaler og kopier www.retromodern.com - originaler www.designonline.se - originaler www.modernamobelklassiker.se - brukte originale designmøbler Ellers kan du sjekke svenske www.blocket.se, er en kjøp- og salgstjeneste a la finn.no, men har bedre utvalg i designting... Så nå (når jeg leste innlegget litt nøyere ) at du etterlyste lenker til interiør, du kan jo sjekke www.habitat.co.uk, vet ikke om de sender til Norge, men vet at R.O.O.M. har tatt inn varer derfra... Lykke til med innredningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå