Gå til innhold

Klokkestilling og søvn på bærtur - hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater så intenst denne klokkestillingen. Bare krøll hvert år. Nå er de eldste store, og tilpasser seg greit, men jeg visste det ble styr med minste på 1,5 år. Han har hatt gode rutiner i det siste, lagt seg ca halv 7, seinest 7. Kun våken for pupp i 11tiden, så sover han til halv 7-7 på morgenen. Dupp på dagen fra 11-12.30. Etter vi stilte klokka har han ikke sovnet før ca 8 (forventet at vi skulle måtte jobbe litt på leggetid, og det er jo "normaltid" 7 for han, så ikke krise sånn sett. MEN han har sovet så urolig. Første dagen var vi oppe kl 05.30. Andre dagen 0600 ca. Og i går var han så trøtt at han sovna kl 10 på sofaen, og sov bare til 11. Sovna ca 0730 i går kveld, og nå har han vært lys våken siden 04.00 (!!!) i natt 🥴😴 Jeg er så trøtt, og dette ødelegger ferien totalt. Har to eldre barn i tillegg, og en mann med knekt arm som ikke kan bidra noe med minste pga løfting osv 👏 Fantastisk påfunn å stille den jævla klokka hvert eneste år. Hva gjør vi? Sur og grinete på 3.timen nå. Både jeg og han. 

Anonymkode: e02fe...0ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere må bare stå i det til det stabiliseres igjen. Min yngste er 2,5 og jeg holdt meg til samme leggerutiner, nå er vi snart i rytme igjen :)

Anonymkode: 0e07d...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...