AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Hei I dag klarte jeg å såre kjæresten min uten at det var intensjonen.. Jeg sa noe som han oppfattet helt feil, jeg skulle forklare noe og jeg er ikke så flink til å forklara ting så jeg brukte helt feil ord og det kom ut helt feil, som resulterte I at han ble såret.. Vi snakket om en dag i begynnelsen av forholdet så ble vi invitert ut til å grille, og en av de mannfolkene som var der hadde jeg ligget med før, dette fikk kjæresten min vite i dag, og han er ikke sur på det men vi hadde en diskusjon der han spurte meg "Hvorfor har det seg sånn at vi kan dra på sammenkomster med folk der det er en du har ligget med før, mens for eksempel hvis jeg hadde ligget med ei jente og vi skulle på en sammenkomst der hun var så hadde ikke du likt det?" Dette har vært et engangstilfelle tidlig i forholdet og jeg har aldri dratt han med noe sånt etter den gangen. Jeg prøvde å forklare meg med at på den tiden var forholdet så ferskt at jeg tenkte ikke noe særlig over det og det gjorde jeg ikke heller, og da misforsto han og trodde jeg mente at jeg ikke var all in for forholdet den tiden, jeg ikke elsket han så mye da som jeg gjør nå og hadde mindre følelser for han den tiden, noe som er helt feil for jeg elsket han like mye da som jeg gjør nå og var all in i forholdet og hadde like store følelser da som jeg har nå, men han ble veldig såret av det.. Ifølge han han hadde jeg også sagt noe jeg absolutt ikke husker å ha sagt, jeg vet jeg sa til han at jeg har funnet den perfekte mannen, så sa han nei jeg er ikke perfekt, så sa jeg i mine øyne er du perfekt, men ifølge han hadde jeg sagt "nei men i mine øyne er du perfekt" og jeg kan ikke huske å ha brukt ordet "nei".. Jeg er 100% sikker på at jeg kun sa "i mine øyne er du perfekt" og dette var også en av tingene han ble såret av😣 Den andre tingen var at vi snakket om noen gutter som jeg har holdt på med tidligere, også for å vise han at jeg driter i de så sa jeg at de var skitne og ekle, noe jeg angrer på nå for da ble han redd for at jeg kan tenke det samme om han hvis det skulle blitt slutt noen gang, at han er ekkel osv, noe jeg aldri kommer til å tenke om han for han er så god i forhold til andre jeg har vært med tidligere. Jeg sa det bare for å vise til han at jeg tenker"fuck de" og bare la til at de er skitne og ekle, men det ble også tatt helt feil, alt jeg sier blir bare feil😩 Jeg har prøvd å forklare meg i hele kveld at han har misforstått helt, jeg ordla meg helt feil og alt ble bare en stor misforståelse. Han sa han forstår meg og har godtatt unnskyldning min, men han ble såret og sa at det kommer nok til å gå over til i morgen. Men jeg sitter her med tankekjør og dårlig samvittighet og har grått i hele kveld. Jeg kan legge til at jeg er den som er den sjalu i forholdet og det er han helt okei med fordi han syns det er søtt, han er ikke sjalu med mindre han har drukket alkohol, vi drikker ikke alkohol. Hva kan jeg gjøre for at han ikke skal tro alle disse tingene, og for å klare å forklare meg bedre?😞 Anonymkode: 33960...b2b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Herregud, menn og det evige sexsjalusidramaet deres. Bare fortell han at han andre mannen var mye bedre i senga og at du fortsatt tar deg i å lengte etter pikken hans. At du hver eneste natt drømmer om hvordan han tok deg i doggy før han sprutet ansiktet ditt fullt av spermen sin. Så tar du det derfra. Anonymkode: b7967...307
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Drama, drama. Han høres lettkrenka ut. "Nei, men i mine øyne er du perfekt". Du sier du ikke sa nei. Han mener du sa nei. Om du sa det eller ikke, har egentlig ingenting å si. Ingen er perfekte. Ikke han, ikke du, ikke jeg. Men han kan allikvel være perfekt for deg. At han blir såra over det faktumet at ingen er perfekte.. Han bør jobbe med selvtilliten sin, ellers kommer dere til å få et forhold fullt av krangling. "Hvorfor har dere kranglet?" "Nei, du skjønner det at jeg sa 'Jeg syns du har stor penis', i stedenfor "Ja, du har stor penis', så nå er han såret fordi jeg ikke bekreftet godt nok at han har stor penis punktum, uavhengig av hva jeg syns".. 🤦🏼♀️ Anonymkode: 000c0...8e2 5
CorvusCorax Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Tips, ikke snakk om tidligere elskere om ham ikke spør direkte. Det skaper bare kaos. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: "Hvorfor har det seg sånn at vi kan dra på sammenkomster med folk der det er en du har ligget med før, mens for eksempel hvis jeg hadde ligget med ei jente og vi skulle på en sammenkomst der hun var så hadde ikke du likt det?" Tar han feil her, eller er det sånn at hvis det hadde vært ei jente han har ligget med på en fest, så hadde du reagert negativt? 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan legge til at jeg er den som er den sjalu i forholdet og det er han helt okei med fordi han syns det er søtt, han er ikke sjalu med mindre han har drukket alkohol, vi drikker ikke alkohol. Menn lager sexdrama sier noen, men for meg virker det jo som om det kanskje er du TS som lager dramaet? Han høres kanskje lett såret ut, men det virker som om dere begge er litt vel unge? Selvfølgelig elsker du han mer når det er gått et stykke inn i forholdet, enn når det er ferskt. Det er en realitet, like mye som at det er en stor sjanse for at dere (og alle andre forhold) ikke kommer til å vare. Anonymkode: 25db7...680 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Du trenger ikke forklare i hytt og pine. Du sier bare at du elsker han, og er han du vil ha. Hva som var da er over, fortid. Ferdig snakka. sånn. Anonymkode: 431c2...0b0 1
got2go Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Sånn drama hører med i fjortisforhold. Dere vokser det forhåpentligvis av dere.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 "Fjortisforhold". "Ferdig snakka". "Menn og deres umodenhet. Lag faen for han!". Mange damer er helt elendige på å forstå, på å ønske eller forsøke å møte mannen sin på slike ting. "Å nei, mannen føler sexsjalusi og bryr seg om fortiden min, han tenker bare på sex og da er han vandrende ondskap. Rødt flagg!" Dere er tette i huet, rett ut! Dere vil bare ha og kreve når det kommer til sex og forhold med den oppførselen deres. Ikke rart dere stort sett bare finner dere tøfler, eller leve et bittert ensomt liv som kvincel. Hvis du lett kan ditche mannen din pga hans sexsjalusi, så forstår du også hvor ømtålig og intimt temaet er. For de bedre damene, finnes det faktisk mange bra måter å nøste opp i sånn sjalusi på. Og heldigvis virker ts langt mer oppegående enn dere kvincel-feminister. Bra du forsøker, ts! Det går ikke over med én gang, men det vil sannsynligvis gå seg til likevel. Utifra hi, tror jeg han innerst inne vet hvor heldig han er som har deg, så du må bare la han få rase litt fra seg så lenge det ikke går helt over stokk og stein. Du beskriver deg selv som den som er sjalu av dere to. Når han drikker kommer sannheten fram. Så han er tydeligvis usikker og sjalu selv. Om sjalusien hans er virkelig påtrengende, så tilby deg å snakke om det og møte han på hva som kan føles bedre. Minn han på at vi alle har en fortid som ingen kan gjøre noe med. Ja, pynt gjerne med at du angrer på ditt og datt. Du er ikke selvutslettende selv om du gir litt ekstra av deg selv av åpenhet og svar fordi kjæresten trenger det. Snu også på flisa og bli sjalu på en av hans ekser, eller lek som du er det. Det hjelper å snakke om selve sjalusien med han, hva føler han, hva kan hjelpe, sånne ting. Jeg ser du prøver og at han virker lett krenkbar. Og du skal ikke finne deg i hva som helst, jeg mener ikke det. Men jeg tror du er på rett vei likevel. Når du klarer overbevise om at det bare er ungdommelig sjalusi og usikkerhet som regjerer i han, så vil han sannsynligvis også innse at det faktisk er DEG som ble såret. Av han. Og ikke omvendt. Og selvfølgelig. Hold dere unna tidligere flings. Hvis han ikke spør selv, så ikke ta opp sexfortiden din heller. Ellers. Lykke til. Dette ordner seg. Anonymkode: 14ba8...13d 1
Rosatoast Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 3.15): Hei I dag klarte jeg å såre kjæresten min uten at det var intensjonen.. Jeg sa noe som han oppfattet helt feil, jeg skulle forklare noe og jeg er ikke så flink til å forklara ting så jeg brukte helt feil ord og det kom ut helt feil, som resulterte I at han ble såret.. Vi snakket om en dag i begynnelsen av forholdet så ble vi invitert ut til å grille, og en av de mannfolkene som var der hadde jeg ligget med før, dette fikk kjæresten min vite i dag, og han er ikke sur på det men vi hadde en diskusjon der han spurte meg "Hvorfor har det seg sånn at vi kan dra på sammenkomster med folk der det er en du har ligget med før, mens for eksempel hvis jeg hadde ligget med ei jente og vi skulle på en sammenkomst der hun var så hadde ikke du likt det?" Dette har vært et engangstilfelle tidlig i forholdet og jeg har aldri dratt han med noe sånt etter den gangen. Jeg prøvde å forklare meg med at på den tiden var forholdet så ferskt at jeg tenkte ikke noe særlig over det og det gjorde jeg ikke heller, og da misforsto han og trodde jeg mente at jeg ikke var all in for forholdet den tiden, jeg ikke elsket han så mye da som jeg gjør nå og hadde mindre følelser for han den tiden, noe som er helt feil for jeg elsket han like mye da som jeg gjør nå og var all in i forholdet og hadde like store følelser da som jeg har nå, men han ble veldig såret av det.. Ifølge han han hadde jeg også sagt noe jeg absolutt ikke husker å ha sagt, jeg vet jeg sa til han at jeg har funnet den perfekte mannen, så sa han nei jeg er ikke perfekt, så sa jeg i mine øyne er du perfekt, men ifølge han hadde jeg sagt "nei men i mine øyne er du perfekt" og jeg kan ikke huske å ha brukt ordet "nei".. Jeg er 100% sikker på at jeg kun sa "i mine øyne er du perfekt" og dette var også en av tingene han ble såret av😣 Den andre tingen var at vi snakket om noen gutter som jeg har holdt på med tidligere, også for å vise han at jeg driter i de så sa jeg at de var skitne og ekle, noe jeg angrer på nå for da ble han redd for at jeg kan tenke det samme om han hvis det skulle blitt slutt noen gang, at han er ekkel osv, noe jeg aldri kommer til å tenke om han for han er så god i forhold til andre jeg har vært med tidligere. Jeg sa det bare for å vise til han at jeg tenker"fuck de" og bare la til at de er skitne og ekle, men det ble også tatt helt feil, alt jeg sier blir bare feil😩 Jeg har prøvd å forklare meg i hele kveld at han har misforstått helt, jeg ordla meg helt feil og alt ble bare en stor misforståelse. Han sa han forstår meg og har godtatt unnskyldning min, men han ble såret og sa at det kommer nok til å gå over til i morgen. Men jeg sitter her med tankekjør og dårlig samvittighet og har grått i hele kveld. Jeg kan legge til at jeg er den som er den sjalu i forholdet og det er han helt okei med fordi han syns det er søtt, han er ikke sjalu med mindre han har drukket alkohol, vi drikker ikke alkohol. Hva kan jeg gjøre for at han ikke skal tro alle disse tingene, og for å klare å forklare meg bedre?😞 Anonymkode: 33960...b2b Herregud hvor gamle er dere? Veldig barnslige diskusjoner dere har, virker veldig umodne begge to. Du får bare si unnskyld til han, og at han må ha misforstått den setningen - og spørre eventuelt hvorfor han henger seg så opp i det?! Er forresten enig med han, det er veldig merkelig at du skal reagere på ei jente han har ligget med tidligere - og ikke vil omgås hun. Men at han eventuelt må omgås noen du har ligget med, og du sier ikke ifra en gang. Det er bare veldig respektløst og jeg forstår at han blir sur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå