Gå til innhold

Hvordan tone håret til mørk aske blond?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fininger!

Jeg har vært mange runder hos frisøren for å få håret mitt fra sort til blond. Akkurat nå så driver jeg å gror ut min egen hårfarge som er en typisk mørk blond, kommunegrå aktig tone. Jeg har spart i noen måneder og har skuldelangt hår nå, men halvparten av håret mitt er litt brassy oransje aktig tone, ikke særlig pen. Er det noen som kan anbefale en måte jeg kan få dette til å bli litt mer likt som min litt mørkere ettervekst? tips til produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^

Skrevet

De kommunegrå tonen du har naturlig ER mørk askeblond.  Du må høre med en frisør, har du tykt hår må det kanskje gjøre i flere omganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mørk askeblondt er jo kommunegrått! Det har bare et mindre sexy navn. Det behandlede håret kan du gjøre kaldere gjennom lillasjampo/blåsjampo eller toning. Sjekk fargekartet for å finne kontrastfargen. Når du sier fargen er brassy så bør du gå etter en toner med blå pigmenter. Deretter så rocker du bare din naturlige hårfarge og klipper av det behandlete håret etter hvert.

image.thumb.png.df76cf5cc30fdc55a3af5ab53a78671e.png

Anonymkode: 34940...932

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Det kan du lure på skrev (På 31.3.2021 den 2.47):

Hei fininger!

Jeg har vært mange runder hos frisøren for å få håret mitt fra sort til blond. Akkurat nå så driver jeg å gror ut min egen hårfarge som er en typisk mørk blond, kommunegrå aktig tone. Jeg har spart i noen måneder og har skuldelangt hår nå, men halvparten av håret mitt er litt brassy oransje aktig tone, ikke særlig pen. Er det noen som kan anbefale en måte jeg kan få dette til å bli litt mer likt som min litt mørkere ettervekst? tips til produkter?

Har god erfaring med å spørre på Lyko (ta gjerne bildet av håret og overgangen). 

Wella har toninger for sånt :) 

Anonymkode: b5775...689

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...