AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hei. Er det noen her som har hatt et veldig lite, intimt bryllup med kun de nærmeste tilstede? Hvordan gjorde dere det? Hvordan ble feiringen? Er du fornøyd med bryllupet eller skulle du i ettertid ønske at du hadde det større eller hadde invitert flere/noen andre? Jeg ønsker meg et veldig lite, intimt bryllup med kun de nærmeste. Utfordringene i disse tider er jo uansett å ha det stort, og vi vet jo ikke hvordan ting blir fremover. Jeg tror ikke jeg ønsker å bare spise på restaurant etterpå liksom, så jeg trenger på en måte noen andre tips enn det. Ellers så ønsker jeg å holde det i lavere prissjiktet, men er absolutt fleksibel på pris... Tenker at det viktigste er at vi får en fin dag. Hadde også vært fint om dere skriver noe om selve seremonien, om den ble holdt i kirka eller på annet vis. Anonymkode: ee4d0...1ac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Vi hadde det, for to år siden. Overnattet på hotell dagen før, hadde vielse på rådhuset og en liten fest i eget hus/hage med totalt 15 stk. Aller nærmeste familie og tre av våre felles beste venner. Veldig, veldig koselig. Vi kjøpte inn masse drikke, fikk tapas levert på døren, hadde laget punsj, fått hjelp til å lage noen kaker og koste oss masse! Veldig god stemning og akkurat slik vi ville ha det. Anonymkode: d6d58...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Dette er min store drøm! ❤️😩 Men her i gården blir det stort bryllup med masse gjester jeg egentlig ikke vil ha der. Pga at min samboer vil ha det sånn... Min eneste utsikt til et lite bryllup (mitt drømmebryllup!) er hvis koronaen setter en stopper for storbryllupet vi har planlagt i august. Hadde ikke gjort meg noe om 60 gjester ble redusert til 15. Anonymkode: 2a874...121
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Søsteren min gjorde dette. De bestemte de ville gifte seg på relativt kort varsel, og fordi både jeg og broren min studerte i utlandet på det tidspunktet bestemte de seg for å gjøre det mens vi begge var hjemme i juleferien. Bryllupet ble holdt helga etter nyttår på et lite hotell i nærheten av der foreldrene våre bor. Fungerte kjempefint, de tilreisende bodde der (var muligens de eneste gjestene siden det var lavsesong), de hadde humanistisk vigsel/seremoni også på hotellet i et rom med nydelig fjellutsikt, og middag og fest etterpå. Ca 20 pers tilsammen, foreldre og søsken med partnere på begge sider pluss forlovere og et par veldig nære venner. Jeg husker det som et veldig koselig bryllup, intimt og stilfullt, spesielt til å være lavbudsjett og arrangert på noen måneders varsel. Såvidt jeg vet var brudeparet veldig fornøyde med hvordan det ble, også. Anonymkode: 6aeb2...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå