AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Pleier dere å kommentere det hvis dere hører venner gå på do? Jeg opplevde det for litt siden. Var sammen med noen venner. Gikk på do, men trodde ikke det var lytt. Var jo vifte på badet. Så kommer jeg ut og jeg får kommentar på at alle har hørt meg. Vet jo at det er naturlig, men kjente at jeg skammet meg sånn at jeg bare ville grave meg ned. Vet ikke med dere, men pleier dere å kommentere andres dolyder? Anonymkode: 5e050...9a5
Humle Brumle Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Kanskje da jeg var 3 år?😂 sikkelig barnslige venninner du har, noen har vel fortsatt litt dohumor som sitter igjen fra barndommen. Skjønner du ble flau men prøv å ikke tenke så mye over det. Det er de som er barnslige. 10
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Humle Brumle skrev (12 timer siden): Kanskje da jeg var 3 år?😂 sikkelig barnslige venninner du har, noen har vel fortsatt litt dohumor som sitter igjen fra barndommen. Skjønner du ble flau men prøv å ikke tenke så mye over det. Det er de som er barnslige. Ja. Er nok dohumoren som slo inn, men uansett pinlig. 🤨 Anonymkode: 5e050...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Nei, det gjør jeg aldri. Alle lager lyd på toalettet, ser ikke poenget med å skulle kommentere noe slikt - det er bare uhøflig og utrolig barnslig. Anonymkode: 5d9ba...84a
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Selvsagt ikke. Det er tåpelig og uhøflig å kommentere andres dolyder.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Kunne ikke falt meg inn . Anonymkode: b0e56...643
Gjest TheCatLady Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Nei, ikke noe jeg pleier å gjøre når folk er på besøk. Eneste jeg har gjort det og som har gjort det med meg var en eks. Det var utrolig lytt der så man hørte alt, men da var vi såpass fortrolige og nære at vi kunne snakke om alt. Alle burde skjønne at det er utrolig kleint å kommentere det når man sitter der i en gjeng. Jeg hadde ikke hatt lyst til å høre om det da.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har aldri kommentert andres dolyder, og ingen har kommentert mine. Men jeg tror kanskje jeg heller ville foretrukket at de kommenterte det og lo av det enn at alle ble stille da jeg kom ut av do, og jeg visste at de kanskje hadde snakket om det mens jeg var der inne, mens ingen ville si noe til meg. Det hadde nok vært flauere, det at de kan tulle om det viser jo bare at det ikke er en stor greie for dem, men mest bare gøy? Anonymkode: e70db...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 I min veninnegjeng er vi ekstremt nære og kunne godt ha funnet på det. Vi snakker ofte om sånne ting folk flest holder inni seg, vi er veldig komfortable og åpne rundt hverandre. Men jeg ville aldri funnet på å gjort det blandt bekjente eller venner jeg ikke var så nær. Jeg ville heller ikke funnet på å gjort det om det feks var en god vennine på doen men at de andre ikke var så nære og åpne. Anonymkode: 06f6d...022 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Ikke do lyder. Men om sønnen min promper så later jeg som at noen banka på. I jula er det nissen, etc. Når jeg promper så hevder han jeg sa noe. Anonymkode: c3684...db2 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I min veninnegjeng er vi ekstremt nære og kunne godt ha funnet på det. Vi snakker ofte om sånne ting folk flest holder inni seg, vi er veldig komfortable og åpne rundt hverandre. Men jeg ville aldri funnet på å gjort det blandt bekjente eller venner jeg ikke var så nær. Jeg ville heller ikke funnet på å gjort det om det feks var en god vennine på doen men at de andre ikke var så nære og åpne. Anonymkode: 06f6d...022 Ts her Det er snakk om nære venner, så det er én ting. Tror kanskje jeg reagerte mest på at kjæresten til den ene venninnen også var tilstede. 🤨 Anonymkode: 5e050...9a5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her Det er snakk om nære venner, så det er én ting. Tror kanskje jeg reagerte mest på at kjæresten til den ene venninnen også var tilstede. 🤨 Anonymkode: 5e050...9a5 Det var helt sikkert ikke dumt ment. Jeg tror ikke jeg hadde reagert fordiom altså, jeg føler kjærestene til veninnene mine bare er med på kjøpet og de får litt automatisk innpass 😂 Føler du at de gjor det for å drite deg ut eller bare synes du det var rart? Anonymkode: 06f6d...022 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 Eksen min skulle alltid kommentere mine tisse lyder, typ «når du tisser så lager det sånn lyd, PSHHH» Jeg sa ifra at det var uhøflig men han mente det var rart at alle kvinner lagde sånn lyd da de tisset, hans dødre også... jeg sa igjen at det var uhøflig, men han ga seg ikke. Endte med at jeg ble så flau at jeg alltid prøvde å tisse sakte, slik at det ikke kom sånn lyd. Å tisse sakte er vanskelig og jeg fikk ikke tømt meg helt og hadde da hyppig urinveisinfeksjon. Jeg forklarte det til han, men han brydde deg ikke og hver gang jeg prøvde ta det opp med han fikk jeg bare «PSHHH PSHHHH» lyder etter meg. Fikk store problemer med blæra som ikke gikk vekk før 1 år etter at jeg dumpet han Anonymkode: 66aba...84f 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #15 Skrevet 7. april 2021 Jeg kommenterer av og til lydene til kjæresten min fordi det smeller i doskåla av luft og div, og det høres gjennom vegger og dører. Jeg kommenterer det fordi han skryter av at han har så fungerende mage og høy forbrenning og derfor går han ofte på do, men det er jo det motsatte. Han går mye på do fordi han har så mye luft og spiser mat han ikke tåler, men det vil han ikke høre på. Anonymkode: 76fb2...0b7
Anoia Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eksen min skulle alltid kommentere mine tisse lyder, typ «når du tisser så lager det sånn lyd, PSHHH» Jeg sa ifra at det var uhøflig men han mente det var rart at alle kvinner lagde sånn lyd da de tisset, hans dødre også... jeg sa igjen at det var uhøflig, men han ga seg ikke. Endte med at jeg ble så flau at jeg alltid prøvde å tisse sakte, slik at det ikke kom sånn lyd. Å tisse sakte er vanskelig og jeg fikk ikke tømt meg helt og hadde da hyppig urinveisinfeksjon. Jeg forklarte det til han, men han brydde deg ikke og hver gang jeg prøvde ta det opp med han fikk jeg bare «PSHHH PSHHHH» lyder etter meg. Fikk store problemer med blæra som ikke gikk vekk før 1 år etter at jeg dumpet han Anonymkode: 66aba...84f I alle dager... Høres ut som om det var like greit at han ble en eks. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eksen min skulle alltid kommentere mine tisse lyder, typ «når du tisser så lager det sånn lyd, PSHHH» Jeg sa ifra at det var uhøflig men han mente det var rart at alle kvinner lagde sånn lyd da de tisset, hans dødre også... jeg sa igjen at det var uhøflig, men han ga seg ikke. Endte med at jeg ble så flau at jeg alltid prøvde å tisse sakte, slik at det ikke kom sånn lyd. Å tisse sakte er vanskelig og jeg fikk ikke tømt meg helt og hadde da hyppig urinveisinfeksjon. Jeg forklarte det til han, men han brydde deg ikke og hver gang jeg prøvde ta det opp med han fikk jeg bare «PSHHH PSHHHH» lyder etter meg. Fikk store problemer med blæra som ikke gikk vekk før 1 år etter at jeg dumpet han Anonymkode: 66aba...84f Du kom aldri på at du bare kunne skru på krana i vasken? Anonymkode: 4edb2...49b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 De som kommentere andres dolyder har ekstremt dårlig folkeskikk. Anonymkode: 71656...2fa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Har aldri kommentert selv og har aldri hørt andre kommentere dolyder. Anonymkode: aea95...25f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 Har en eks date som sender meg bilder av bena sine mens han sitter på do. Han sier også at han vil gjerne sende meg lydklipp. 😧💨 Anonymkode: c3684...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå