AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Del Skrevet 30. mars 2021 Mistenker at jeg har stive og ømme muskler i korsryggen, samt svak kjernemuskulatur. Hva bør jeg trene og hva bør jeg unngå? Anonymkode: 0468a...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Del Skrevet 31. mars 2021 Planke og div planke øvelser! Anonymkode: a2ac3...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 Pullover, rygghev og roøvinger. Jogging med korte steg bør du unngå, kjør heller intervaller til tempo er høyere, 5 min pr km, eller ryggen/kjerne er sterk Pass på å strekke hofteleddsbøyeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 Min erfaring er at korsryggen trenger gåturer praktisk talt hver dag. Hvis jeg har to dager etter hverandre uten en tur, kort eller lang, kjenner jeg det i korsryggen i flere dager etterpå. Anonymkode: 7de61...7a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 Noe av det nyttigste jeg lærte fra yoga, er at det som føles som stiv/vond korsrygg vanligvis kommer av stive hofter og svak rygg. Så det hjelper ikke å forsøke å tøye ryggen - tøy hoftebøyerne og jobb med å styrke kjernemuskulatur. Litt samme prinsipp når man har stive skuldre, faktisk - mest sannsynlig trengs det å strekke brystmusklene og styrke skuldrene/ryggen, heller enn å tøye skuldrene. Anonymkode: 54be3...503 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå