AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Jeg høres streng og bestemt ut av natur, men ikke slik at jeg er frekk eller at jeg tenker at jeg er den beste på planeten. Måten jeg prater på kan for noen virke litt... skummelt? Har fått høre det flere ganger at jeg virker så streng og bestemt at noen blir redde, noe de absolutt ikke har noe grunn til. Spesielt blir jeg slik når jeg er sliten og ikke klarer å tulle/være like blid som til vanlig. hva tenker dere menn? Eller damer? Er det en negativ egenskap? Jeg er forresten j24, om det har noe å si. Anonymkode: 844b3...331
Gjest hortensiabusk Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Det er helt subjektivt. Kommer helt ann på hva man liker og hvordan man eventuelt utfyller hverandre. Det høres kanskje ikke så hyggelig ut,men noen liker jo at damene kan ta litt styring,bare man ikke er bestemt hele tiden. Rettferdig tenker jeg man må være i en kombinasjon. Også en fordel i ulike yrker å ha evnen til å være bestemt. Endret 31. mars 2021 av hortensiabusk
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Nei. Hilsen, alle eksene mine 😁 Anonymkode: 499cc...be2 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Det kommer jo litt an på, tenker jeg. Om en ikke klarer å høres blid ut, så trekker vel det noe ned, med tiden. Men fint med folk som er sikre på seg selv, og vet hva de vil, og ikke vil! Men alt til sin grense, forskjell på å være bestemt, eller å overkjøre andre. Anonymkode: 9c9c3...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 For meg er det attraktivt hvis bestemtheten bunner i at hun er trygg på seg selv. At hun vet hvor hun vil og står stødig. Finnes lite som er mer attraktivt i mine øyne. Dersom bestemtheten er mer som en maske for å dekke over usikkerhet finner jeg det ikke like attraktivt. Ikke nødvendigvis uattraktivt, men det blir ikke det samme. Anonymkode: a44d7...275 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): hva tenker dere menn? Eller damer? Er det en negativ egenskap? Det spørs hvordan du opptrer. Bestemte/strenge folk kan fort virke respektløs og frekk selv om dem ikke mener det. Så selv om du ikke mener noe vondt med det, så kan det oppleves slikt. Er du sta i tillegg så er det no-go fra meg. Anonymkode: 94fe4...135 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Jeg vet om et par men som har ei streng bestemt dame ved sin side. Disse er veldig menn som liker at damen har kontroll på det meste i livet sitt som er veldig dårlige på å ta egne valg å stå opp for seg selv og lar damen bestemme for det meste. Trenger ikke nødvendigvis å være sånn men er en gjenganger at tøffe strenge damer ofte er sammen med tøffler. Anonymkode: 68e42...915 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Kvinner har jo en tendens til å surne med åra, så noen som er "bestemt" og "streng" i ung alder, blir jo et mareritt når de blir eldre. Anonymkode: e476b...ad5 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Tror min mann foretrekker at damer er litt bestemt og tydelig. Jeg er ganske autoritær av natur, og har ingen problemer med å ta raske beslutninger. Det har gjort hverdagen enklere for oss. Min mann er ingen underdog, og er selv leder i sin jobb, men på privaten er det min mening som veier tyngst som regel. Anonymkode: 6378c...039 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner har jo en tendens til å surne med åra, så noen som er "bestemt" og "streng" i ung alder, blir jo et mareritt når de blir eldre. Anonymkode: e476b...ad5 Jeg tror det er omvendt. De fleste jeg kjenner (inkludert meg selv) har myknet med årene. Anonymkode: 6378c...039 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Ja, hun dama som er leder for sykepleierforbundet, og som er mye på tv for tiden, ser både streng og bestemt ut. Og jeg hadde ikke tatt fem flate øre for å ligge med henne. Hadde neppe holdt ut lenge i et forhold, men sex hadde jeg ikke sagt nei til. Anonymkode: 7adff...4b5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er omvendt. De fleste jeg kjenner (inkludert meg selv) har myknet med årene. Anonymkode: 6378c...039 This Anonymkode: 499cc...be2 1
CorvusCorax Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har erfaring med at menn liker tydelige kvinner, som vet hva dem vil og som har egne meninger. At man klarer å si ifra og snakke om følelser om noe er galt istedenfor passiv aggresjon og surmuling. Som tør å ta initiativ og være engasjert. Men det er forskjell på det og kvinner som skal micromanagement alt. Fortelle hva han skal si, føle, gjøre, tenke. Kritikk for en minste ting og lite rom for forståelse er veldig lite tiltrekkende. Noen kvinner kan være en skikkelig "Karen". 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Jeg har erfaring med at menn liker tydelige kvinner, som vet hva dem vil og som har egne meninger. At man klarer å si ifra og snakke om følelser om noe er galt istedenfor passiv aggresjon og surmuling. Som tør å ta initiativ og være engasjert. Men det er forskjell på det og kvinner som skal micromanagement alt. Fortelle hva han skal si, føle, gjøre, tenke. Kritikk for en minste ting og lite rom for forståelse er veldig lite tiltrekkende. Noen kvinner kan være en skikkelig "Karen". De sier det, ja, men etterpå forlater deg for en søt og snill som ikke sier noe. Anonymkode: 499cc...be2
CorvusCorax Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De sier det, ja, men etterpå forlater deg for en søt og snill som ikke sier noe. Anonymkode: 499cc...be2 Ikke så rart kanskje om man oppfører seg som en Karen. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 Problemet med bestemte og strenge kvinner er at dem mister mye sjarm med å være bestemt og streng. Ingenting er bedre enn kvinner som har naturlig sjarm og utstråling gjennom godt og stabilt humør, et glimt i øyet og et vennlig og varmt vesen. Jeg som mann søker ikke en "maskulin" personlighet når jeg leter etter kvinner. Jeg vil ikke ha det. For meg så er denne "bein i nesen"-attituden uheldig ettersom jeg ønsker å kommunisere med kvinner på et lavere plan enn gjennom kommandoer, surmuling og maktbruk. Anonymkode: 94fe4...135 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 CorvusCorax skrev (8 minutter siden): Jeg har erfaring med at menn liker tydelige kvinner, som vet hva dem vil og som har egne meninger. At man klarer å si ifra og snakke om følelser om noe er galt istedenfor passiv aggresjon og surmuling. Som tør å ta initiativ og være engasjert. Men det er forskjell på det og kvinner som skal micromanagement alt. Fortelle hva han skal si, føle, gjøre, tenke. Kritikk for en minste ting og lite rom for forståelse er veldig lite tiltrekkende. Noen kvinner kan være en skikkelig "Karen". Ja, du har helt klart inne på noe her. Tydelighet og meninger er bra på en kvinne. Men "micromanagement" gjennom bestemthet og strenghet, en "Karen" , er verken tiltrekkende eller sjarmerende. Anonymkode: 94fe4...135 2
Gjest TheCatLady Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Men er det som er beskrevet i hi bestemthet? Det virker mer som at det handler om måten du snakker og at folk misoppfatter deg. Når man er sliten er det naturlig at man ikke nødvendigvis er like blid. Jeg må også påpeke at hvordan noen fremstår på tv eller i profesjonelle sammenhenger ikke nødvendigvis har så mye å si for hvordan man er ellers. Jeg tenker på noen som bestemt når de vet hva de vil og har egne meninger. Det kan bli ekstremt ved at noen skal bestemme alt og ta alle avgjørelser og akkurat det passer nok ikke for alle. Noen liker jo å ha en sånn partner, både menn og kvinner. Av egen erfaring så virker det som mange menn liker kvinner som er bestemte så lenge hun ikke bare er det. Noe jeg selv ikke setter pris på hos menn heller, men så vet jeg jo at de fleste mennesker ikke bare er en ting og forandrer seg fra situasjon til situasjon. Endret 31. mars 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #19 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg høres streng og bestemt ut av natur, men ikke slik at jeg er frekk eller at jeg tenker at jeg er den beste på planeten. Måten jeg prater på kan for noen virke litt... skummelt? Har fått høre det flere ganger at jeg virker så streng og bestemt at noen blir redde, noe de absolutt ikke har noe grunn til. Spesielt blir jeg slik når jeg er sliten og ikke klarer å tulle/være like blid som til vanlig. hva tenker dere menn? Eller damer? Er det en negativ egenskap? Jeg er forresten j24, om det har noe å si. Anonymkode: 844b3...331 Du må komme med noen eksempel på adferden din. Anonymkode: d8f8f...703 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 CorvusCorax skrev (1 time siden): Jeg har erfaring med at menn liker tydelige kvinner, som vet hva dem vil og som har egne meninger. At man klarer å si ifra og snakke om følelser om noe er galt istedenfor passiv aggresjon og surmuling. Som tør å ta initiativ og være engasjert. Men det er forskjell på det og kvinner som skal micromanagement alt. Fortelle hva han skal si, føle, gjøre, tenke. Kritikk for en minste ting og lite rom for forståelse er veldig lite tiltrekkende. Noen kvinner kan være en skikkelig "Karen". Neinei. Jeg mener ikke at jeg er sjefete, hva andre gjør og sier er ikke noe jeg blander meg inn i. er ikke passiv aggressiv, jeg er ganske hyggelig, har humor, er blid så og si hele tiden, ganske myk på innsiden, men er bare med måten jeg prater på som høres strengt ut. Og som sagt, jeg mener ikke at jeg er sjefete og hakker på folk😂 Anonymkode: 844b3...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå