Gå til innhold

Menn: Om dere ligger med samme pulevenn, dame over tid...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer...om man har en pulevenn, er det slik at menn utvikler følelser for henne over tid? Eller klarer dere å holde det helt uten følelser?

Jeg har hatt en FF noen med nå, og lurer på om han utvikler følelser...

Anonymkode: 17f93...43d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer...om man har en pulevenn, er det slik at menn utvikler følelser for henne over tid? Eller klarer dere å holde det helt uten følelser?

Det kommer an på om hun er vakker eller f. eks. en slampiggy.

Anonymkode: 7131b...9c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på om hun er vakker eller f. eks. en slampiggy.

Anonymkode: 7131b...9c0

Slampiggy??? aldri hørt det ordet før...

Vel, han kommenterer på utseendet mitt hele tiden...og jeg får også høre av andre at jeg ser bra ut.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bare ha en "pulevenn" er nok enklere i teorien enn virkeligheten.

Anonymkode: a89db...1af

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt off topic, men hvor finner man FF? 

Alle damer jeg kommer bort i, er ute etter "noe langvarig, seriøst" .

Anonymkode: b0602...77f

AnonymBruker
Skrevet

Utvikler ikke følelser. Vi har en "tøm og røm" avtale som opphører når vi møter noen vi virkelig vil date. Hadde det vært noen jeg kunne se meg selv sammen med hadde jeg datet dem... ikke hatt dem som ff 

Anonymkode: 47069...ec0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slampiggy??? aldri hørt det ordet før...

Vel, han kommenterer på utseendet mitt hele tiden...og jeg får også høre av andre at jeg ser bra ut.....

Slampiggy er ei jente man puler kun en gang og ALDRI forteller noen siden hun er såpass stygg, feit eller begge deler

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen følelser. Puling er puling.

Anonymkode: 8da85...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren var «fucking good friends" i noen måneder før han spurte om jeg ikke bare ville flytte inn. Nå har vi vært sammen i 9 år og har barn sammen.

Anonymkode: 5bd47...741

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
strynejenta skrev (1 time siden):

Slampiggy er ei jente man puler kun en gang og ALDRI forteller noen siden hun er såpass stygg, feit eller begge deler

Hva har dette med et spørsmål om ff å gjøre? Du snakker jo om ONS.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe fasit på dette, det varierer fra person til person. De med mer narsissistiske o.l trekk vil nok ikke utvikle følelser for en ff, mens en mer empatisk og følsom mann vil neppe klare å ikke utvikle følelser.

Anonymkode: 2e32b...a39

• Liker 3
Skrevet

Ei dame som har gitt meg så mye deilig sex over tid, blir jeg bestandig glad i selv om hun ikke vakker som jeg skulle ønske. De fleste etter min erfaring er at de knuller og elsker som gudinner når de først får sjansen, de gjør omtrent alt for at jeg skal få oppleve så god nytelse som mulig. Og det er noe som jeg også bestandig har gjordt med alle  kvinner, det er bare så fantastisk og mye sex man har når man først treffer noen med samme hensikt.

Kjærlighet for meg ligger ikke nødvendigvis i et ansikt, det er hvordan jeg blir behandlet den store styrken ligger. Drevet av kåthet og nytelse for at jeg skal ha det så deilig som mulig... ja, jeg kan faktisk få kjærlighetsorg av slike kvinner❤️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (7 minutter siden):

blir jeg bestandig glad i selv om hun ikke vakker som jeg skulle ønske.

Hvorfor har du sex med noen du ikke finner tiltrekkende. Eller skulle ønske var vakrere? Og hvorfor har hennes skjønnhet noe med å bli glad i? Det er ikke et utseende man blir glad i, uansett, men personen. 

Endret av CorvusCorax
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tror det varierer fra person til person. Jeg har opplevd begge deler. En ff fikk aldri følelser, og relasjonen ble avviklet helt ukomplisert, når den tid kom. 

En annen fikk følelser for meg, og det ble et helvete uten like. 

En siste fikk jeg følelser for. Han mente han ikke hadde følelser, og ikke var klar for forhold. Et halvt år senere, da jeg traff en ny, var han plutselig, på magisk vis veldig klar for et forhold, da. 

Og akkurat det tror jeg ikke er så unormalt. Hørt flere tilfeller der mannen ikke er klar for forhold mens en holder på, og at de gjerne vil fortsette som bare ff. Fint å få i pose og sekk. Når forholdet har vært over en stund derimot, går det opp for enkelte at det var visst ikke så kult å være helt singel allikvel, og at gode damer ikke står på løpebånd. Og at de deretter angrer, fordi de da ser at det de hadde, egentlig var veldig fint. 

(Tror det fint kan skje med en dame og altså, men jeg har kun mine egne, og venners erfaring å snakke om). 

Anonymkode: 578d0...84f

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (11 minutter siden):

Hvorfor har du sex med noen du ikke finner tiltrekkende. Eller skulle ønske var vakrere? Og hvorfor har hennes skjønnhet noe med å bli glad i? Det er ikke et utseende man blir glad i, uansett, men personen. 

Når jeg traff en kvinne som fortalte hvordan hun ville tilfredstille meg seksuelt, ga jeg henne sjansen til å overbevise meg. jeg var nok mest opptatt av å gi nytelse selv, og brukte ikke "vakkert ansikt" som argument for å  få sex... som andre menn.

Enig i at det ikke er utseende man blir glad i, det er nok person og utstrålingen. Men det er jo et "vakkert ansikt" man vil se på resten av ditt liv. Men et "vakkert ansikt" er vanskelig å beskrive, likeså kan noen med et "vakkert ansikt" gjøre de samme tingene med meg... Så valget er faktisk mitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg og samboeren var «fucking good friends" i noen måneder før han spurte om jeg ikke bare ville flytte inn. Nå har vi vært sammen i 9 år og har barn sammen.

Er det kjærlighet, tror du, eller bare comfort zone? 

Anonymkode: 9cfc7...45d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt off topic, men hvor finner man FF? 

Alle damer jeg kommer bort i, er ute etter "noe langvarig, seriøst" .

Anonymkode: b0602...77f

Jeg har aldri hatt ff, men nå vurderer jeg det 😁 Hilsen, kvinne 34 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (31 minutter siden):

Jo, det forteller ganske mye om menn. Utseendet betyr mest. 

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

Når jeg traff en kvinne som fortalte hvordan hun ville tilfredstille meg seksuelt, ga jeg henne sjansen til å overbevise meg. jeg var nok mest opptatt av å gi nytelse selv, og brukte ikke "vakkert ansikt" som argument for å  få sex... som andre menn.

Enig i at det ikke er utseende man blir glad i, det er nok person og utstrålingen. Men det er jo et "vakkert ansikt" man vil se på resten av ditt liv. Men et "vakkert ansikt" er vanskelig å beskrive, likeså kan noen med et "vakkert ansikt" gjøre de samme tingene med meg... Så valget er faktisk mitt.

Men, det er jo ikke det HI handler om.

TS spør om du har utviklet følelser for en ff over tid. Ja, det har du. Jeg ser ikke poenget med å dra inn utseende på ff, da det ikke er vesentlig for ff forholdet. På den måten kan det tolkes som hun KUN var/er ff fordi hennes ytre ikke lever opp til din standard hva gjelder kjærlighetsforhold. Og det er ikke spørsmålet i HI. 

Og det er oftest ikke derfor man velger ett ff forhold - fordi man ikke synes partner er fin nok (for seg selv eller for samfunnet), men fordi man er en plass i livet hvor et seriøst forhold ikke fungerer. Man velger som du skriver, ff selv - man trenger ikke velge noen man ikke er tiltrukket av. 

Endret av CorvusCorax
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, det forteller ganske mye om menn. Utseendet betyr mest. 

Tydeligvis ikke - om man velger en ff som er direkte mindre pen. Ha ha. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...