Gå til innhold

Kan aspergere gå til prostituerte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan aspergere gå til prostituerte hvis de ikke får seg dame?

Anonymkode: 6ac69...148

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 30dac...357

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker kan gå til prostituerte for å få sex. 

Anonymkode: fe6e4...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De fleste mennesker kan gå til prostituerte for å få sex. 

Anonymkode: fe6e4...9c2

Noen må rulle

Anonymkode: b6bbe...80f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke, det er like ulovlig for folk med Aspergers som alle andre å kjøpe sex.

Anonymkode: 731fc...2c1

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd utlandet som andre norske menn. Det er mange pengesterke nordmenn som har funnet seg dame i Thailand og Filippinene. Jeg mener ikke prostituerte, men helt vanlig kvinner. 

Problemet er bare at det er svært krevende intervjuprosess for å få ektefellen hit til Norge. Det tar vanligvis 2 år med saksbehandling. UDI prioriterer ikke disse sakene.

Anonymkode: 1bcea...1bc

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig! Alle kan gå til prostituerte!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig ikke, det er like ulovlig for folk med Aspergers som alle andre å kjøpe sex.

Anonymkode: 731fc...2c1

Det virker som du er i mindretall her og at flertallet synes det er greit?

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet ditt er vel egentlig om samfunnet viser aspergere større forståelse dersom de velger å kjøpe sex. Det er uansett en straffbar handling, uavhengig av diagnose.

Anonymkode: b238e...479

• Liker 3
Skrevet (endret)

De kan sikkert løpe også, men ikke sikkert hun prostituerte liker svette menn så godt? 

Endret av Hr. Aktiv
Har så lite kjennskap til akkurat det desverre.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Norske lover vedtas ikke gjennom flertallsavgjørelser i tilfeldige KG-tråder. 

Anonymkode: dad4f...e69

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan som i fysisk mulig? Ja. Kan som i lovlig? Nei. Akkurat som for de uten asperger.

Anonymkode: 8202d...545

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er dessverre et faktum at prostitusjon er ulovlig

Skrevet

Jeg er så lei av folk som omtaler mennesker med Aspergers som «aspergere». De er ikke diagnosen sin for faen!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (31 minutter siden):

Jeg er så lei av folk som omtaler mennesker med Aspergers som «aspergere». De er ikke diagnosen sin for faen!!

Jeg har Asperger og må få kalle meg selv hva jeg vil! Ikke bann på meg!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er fortsatt ulovlig, men mange menn og kvinner med asperger har ikke andre muligheter til nærhet når de er usynlige i samfunnet med sine utmattelsesproblemer og psykiske tileggsvansker.

De blir veldig lett ensomme og faller utenfor samfunnet..

Kinkig situasjon, men slik er det.

De som er aseksuelle bryr seg dog ikke, de klarer seg greit med seg og sitt..

Anonymkode: 3b9be...68d

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Gjenferdet said:

Ja, det høres kanskje ikke så bra ut rent språklig.

Men det er vel ikke verre enn å kalle folk handicapede, blinde, døve eller trøndere.

Anonymkode: a5d83...83c

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (På 31.3.2021 den 1.25):

Det er veldig klønete å si "mennesker med en autismespektertilstand". Så da blir det gjerne sagt andre sleivete ting for enkelhetens skyld, og "aspergere" er helt innafor. Tåpelig å la se krenke så forferdelig av dette. Bruk energien på noe mer fornuftig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er veldig klønete å si "mennesker med en autismespektertilstand". Så da blir det gjerne sagt andre sleivete ting for enkelhetens skyld, og "aspergere" er helt innafor. Tåpelig å la se krenke så forferdelig av dette. Bruk energien på noe mer fornuftig.

Uenig. Hvorfor ikke si at personen har Asperger fremfor er Asperger?? Det er diskriminering å omtale personer som en diagnose for da setter man personen i en bås fremfor å se hele mennesket. 

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Uenig. Hvorfor ikke si at personen har Asperger fremfor er Asperger?? Det er diskriminering å omtale personer som en diagnose for da setter man personen i en bås fremfor å se hele mennesket. 

Hvorfor det? Det er ikke noe automatikk i at man ser noe helt annet basert på hvilke ord man bruker. Mer sannsynlig er det noe som kan oppleves diskriminerende på individuelt nivå. Om folk kalles asperger eller tituleres med å ha aspergers, så er det fremdeles intensjonen til omtaleren som betyr noe. Og de rette vil forstå at det overhodet ikke er en skam å ha en diagnose uavhengig av ordvalget. At folk ikke alltid er like politiske korrekte i språket, er ingenting å fly i taket av. Da bare plager man seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...