AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Vanskelig av og til å skille disse 2 tingene. Vi har holdt på siden 4 februar , gikk fort ifra en prat til et treff med sex samme kvelden. Jeg tenkte som mange tenker, at det kun ble med sexen siden det skjedde så firt. Men vi har hatt utallige runder med sex til nå. Vi er fra samme tettsteder med mye felles venner, så beg å prate pga det.. Siden har vi pratet hver dag, han sender meg snap hver dag. Han har jobb som fisker, så blir av og på hjemme. Men han er generellt på hele tiden. Er bare redd om det er kåtheten han har på meg, (for det er ikke til å legge skjul på,) . Han tennes veldig av meg. Vil helst se nakenbilder av meg mens han er på sjøen, så han kan kose seg. Spør alikavel hva jeg gjør, hvirdan det går. Koser med meg etter sex osv.... Men hvordan kan jeg se kjærligheten? Eller er dette tegnet? For meg er det så viktig at han vil noe videre? Tips? Vi er jevnaldrende. Dere menn? Kvinne30 Anonymkode: 822a6...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Dere har data i 2 mmd, så akkurat nå er det vel kåtskap og betatthet. En eventuell dypere forelskelsen kommer seinere. Anonymkode: ac84a...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dere har data i 2 mmd, så akkurat nå er det vel kåtskap og betatthet. En eventuell dypere forelskelsen kommer seinere. Anonymkode: ac84a...e4e Jeg er nok også mer betatt. Kribler av tanke på han. Det samme gjør det utvilsomt på han. Men er det nok til at det kun er meg? Ikke kåt på all verdens? For meg er det så han i hodet . Han er bare så kåt når han er kåt, så veldig på. Vil jeg skal vise meg nedentil, virker som jeg er den eneste deilige dama på jord. (Takk)😉 men er det også en måte å vise på at han vil ha meg videre? Et godt tegn av han er opptatt av hvor jeg skal og at han er til en viss grad interessert i hva jeg har gjort en hel dag han ikke har "full kontroll" Anonymkode: 822a6...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Det er flott at han er på erotisk. Du får nesten gi det mer tid og se om han viser seriøs interesse framover. Anonymkode: ac84a...e4e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 han høres smashing ut☺️fikk aldri den følelsen du beskriver; av å være den fineste damen for ham. nei jeg var ekkel fordi jeg ikke shavet meg nedentil, eller ikke dusjet 5 ganger daglig. ved dirty talk snudde han helt om og snakket plutselig om moren😣kortvarig lykke på oss to😅 Anonymkode: 97c59...67d 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er flott at han er på erotisk. Du får nesten gi det mer tid og se om han viser seriøs interesse framover. Anonymkode: ac84a...e4e Men så kjipt å bli såret. Jeg legger alt i dette😑 Anonymkode: 822a6...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): han høres smashing ut☺️fikk aldri den følelsen du beskriver; av å være den fineste damen for ham. nei jeg var ekkel fordi jeg ikke shavet meg nedentil, eller ikke dusjet 5 ganger daglig. ved dirty talk snudde han helt om og snakket plutselig om moren😣kortvarig lykke på oss to😅 Anonymkode: 97c59...67d Er det sant?? Huff. Du får nok annet som er mye bedre...🙊♡ Er så vanskelig å vite. Men positivt at han vil kose seg selv med meg på direkten/snap da😂. Han gjør gjerne det. Men hvorfan vite om han vil ha meg "livet ut", barn med meg fremtid? Er det jeg har blitt opptatt av nå. Anonymkode: 822a6...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 men må du vite det så fort? har jo bare gått kort tid. kan du ikke nyte «rusen»?☺️ Anonymkode: 97c59...67d 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men så kjipt å bli såret. Jeg legger alt i dette😑 Anonymkode: 822a6...1f1 Det kan gå bra. Lykke til Anonymkode: ac84a...e4e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men må du vite det så fort? har jo bare gått kort tid. kan du ikke nyte «rusen»?☺️ Anonymkode: 97c59...67d Blitt så glad i han😫 Men det sier jeg også til han. Så kommer "glad i deg også." Han ringer omtrent hver dag. Skryter også av at jeg gjør han nedroet , og har en behagelig væremåte. Ikke morsom, men rolig. Tydeligvis. Anonymkode: 822a6...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ...hvorfan vite om han vil ha meg "livet ut", barn med meg fremtid? Anonymkode: 822a6...1f1 Det vet nok ikke han en gang etter bare 2 mnd. Han må jo bli kjent med deg Anonymkode: ac84a...e4e 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet nok ikke han en gang etter bare 2 mnd. Han må jo bli kjent med deg Anonymkode: ac84a...e4e Det er sant. Men jeg går nok litt fort i svingene. Dessuten vil jeg ikke bare ha en elsker. Anonymkode: 822a6...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sant. Men jeg går nok litt fort i svingene. Dessuten vil jeg ikke bare ha en elsker. Anonymkode: 822a6...1f1 Prøv å nyte øyeblikket. Hvis dere får barn blir det fint å se tilbake på dagene der det bare var dere to også. Anonymkode: ac84a...e4e 1
Ragnar89 Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 Chill. Ikke kult å gå for fort fram . Nyt øyeblikkene og se det an er mitt råd. 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #15 Skrevet 30. mars 2021 Ragnar89 skrev (9 minutter siden): Chill. Ikke kult å gå for fort fram . Nyt øyeblikkene og se det an er mitt råd. Takk😊🙏 Anonymkode: 822a6...1f1 2
Jean-Jaques Skrevet 30. mars 2021 #16 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det sant?? Huff. Du får nok annet som er mye bedre...🙊♡ Er så vanskelig å vite. Men positivt at han vil kose seg selv med meg på direkten/snap da😂. Han gjør gjerne det. Men hvorfan vite om han vil ha meg "livet ut", barn med meg fremtid? Er det jeg har blitt opptatt av nå. Anonymkode: 822a6...1f1 Første ordentlige forelskelsen din el? Høres litt sånn ut. kanskje du kan være glad For det som har vært og det du har. Og det som skjer, det skjer... hvis du slurver med prevensjon så har du ihvertfall plutselig barn 😉
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 Jean-Jaques skrev (11 timer siden): Første ordentlige forelskelsen din el? Høres litt sånn ut. kanskje du kan være glad For det som har vært og det du har. Og det som skjer, det skjer... hvis du slurver med prevensjon så har du ihvertfall plutselig barn 😉 Ikke min første nei, men kanskje ikke vært så forelsket i en mann før☺ Huff, nei kan ikke bli noen barn med det første. Anonymkode: 822a6...1f1 1
Svartfugl Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vanskelig av og til å skille disse 2 tingene. Vi har holdt på siden 4 februar , gikk fort ifra en prat til et treff med sex samme kvelden. Jeg tenkte som mange tenker, at det kun ble med sexen siden det skjedde så firt. Men vi har hatt utallige runder med sex til nå. Vi er fra samme tettsteder med mye felles venner, så beg å prate pga det.. Siden har vi pratet hver dag, han sender meg snap hver dag. Han har jobb som fisker, så blir av og på hjemme. Men han er generellt på hele tiden. Er bare redd om det er kåtheten han har på meg, (for det er ikke til å legge skjul på,) . Han tennes veldig av meg. Vil helst se nakenbilder av meg mens han er på sjøen, så han kan kose seg. Spør alikavel hva jeg gjør, hvirdan det går. Koser med meg etter sex osv.... Men hvordan kan jeg se kjærligheten? Eller er dette tegnet? For meg er det så viktig at han vil noe videre? Tips? Vi er jevnaldrende. Dere menn? Kvinne30 Anonymkode: 822a6...1f1 Gjør dere andre ting enn å ha sex? Gjør han avtaler med d3g, eller ringerhan kl.23 for å "stikke innom" en tur? Etter hvert er det jo lurt å snakke om dette. Synd om du bruker masse tid ham hvis han uansett bare er ute etter kun sex og ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #19 Skrevet 31. mars 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er nok også mer betatt. Kribler av tanke på han. Det samme gjør det utvilsomt på han. Men er det nok til at det kun er meg? Ikke kåt på all verdens? For meg er det så han i hodet . Han er bare så kåt når han er kåt, så veldig på. Vil jeg skal vise meg nedentil, virker som jeg er den eneste deilige dama på jord. (Takk)😉 men er det også en måte å vise på at han vil ha meg videre? Et godt tegn av han er opptatt av hvor jeg skal og at han er til en viss grad interessert i hva jeg har gjort en hel dag han ikke har "full kontroll" Anonymkode: 822a6...1f1 Dette virker ikke som et godt tegn for meg.. De mennene som har vært slik mot meg, har alle vist seg å ha andre de holder på med. En av dem hadde avtalt eksklusivitet med meg, de andre fire var jeg i et "situationship" med, hvor jeg antok (eller håpte..) at vi begge var inneforstått med at vi datet eksklusivt, men de følte at de ikke brøt regler siden vi ikke hadde spesifikt sagt det. Jeg forstod i ettertid at de ønsket å vite hva jeg holdt på med gjennom dagene for å vite at ikke jeg også hadde interesse for andre. De likte å ha meg for seg selv, samtidig som de ønsket friheten til å sexte med hvem de ville, og det gjorde de også.. Og tre av dem var de korteste mennene noensinne og de klarte å få meg til å føle meg SÅ spesiell når jeg var rundt dem og når vi skypet, jeg følte meg mer sexy enn noensinne fordi de så gjerne ville se meg. Og jeg trodde det var fordi vi hadde en spesiell connection... Lesson learnt Anonymkode: ca9f0...25b 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, Svartfugl said: Gjør dere andre ting enn å ha sex? Gjør han avtaler med d3g, eller ringerhan kl.23 for å "stikke innom" en tur? Etter hvert er det jo lurt å snakke om dette. Synd om du bruker masse tid ham hvis han uansett bare er ute etter kun sex og ikke noe mer. Har dere mange dypere samtaler TS? Enten ansikt til ansikt eller over telefon. Samtaler hvor man virkelig lærer hverandre å kjenne, hvor man åpner opp for sine drømmer, sine frykter, sine mørke sider og sine gode minner? Anonymkode: ca9f0...25b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå