AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hei. Jeg og min samboer som flyttet sammen for 2-3 uker siden, holdt på siden januar 17, 2021, ble slutt mella oss i oktober 2020.. Så det var noen måneder der der var slutt.. Jeg rørte ikke noen i slutt perioden fordi jeg viste det var oss, hun sa det alltid var oss å at det ordner seg til slutt, under hele singel perioden hennes hadde hun to mannfolk, først den ene, men han hadde dame så det funker ikke, så han andre.. Ferdig me det. Vi kranglet en del når jeg fant ut at hun hadde en annen, husker ikke hvorfor eller hvordan det kom opp, men uten at jeg sporte direkte om akkurat det, så nevnte hun at hun hadde sex me en to ganger på en kveld.. Etter vi ble sammen har vi hatt sex 1 gang i uken ca, mye mindre enn hva vi hadde før det ble slutt, men vi lå aldri to ganger på en kveld. Idag hadde vi sex, kvelden var perfekt, jeg sporte litt før vi la oss om runde nr to, ikke direkte men prøvde meg på henne å sa skal vi ta en kjapp en i doggy, hun sa nei beklager, men ikke nå vi har jo nylig hatt sex.. Men når hun var singel var hun så bråkåt på en at hun lå me han to ganger på en kveld, hun har innrømt at det var bare en pause imella akten før de tok runde nummer to.. Men jeg forstår ikke, etter en runde sex me meg så gidder hun ikke mer.. Å det plager meg mye at hun liksom var så keen på en annen at hun hadde sex me han to ganger, to runder på en kveld.. Men me meg gidder hun ikke.. Jeg føler jo han gjorde noe spesielt med henne siden han fikk henne på tråden to ganger på en kveld.. Men det klarer ikke jeg uansett hva jeg gjør.. Så det brøt ut i krangel ikveld.. Kjipt nok.. Men jeg klarte ikke styre følelsene mine å bynte me å si ting som, hva gjorde han som var så spesielt siden dere hadde dere to ganger på en kveld, men med meg orker du ikke.. Sporte, var han så bra i senga at det ikke holdt med en runde? Så jeg kastet egentlig bare bensin på bålet, men jeg blir bare lei meg hvorfor hun ikke vil ha meg sånn.. Virker ut som hun er mer vill singel enn med meg, å det plager meg.. Hva er galt med meg, er jeg ikke bra nok i sengen.. Er slik jeg føler det, at jeg ikke er bra nok. Et brudd kan jo selfølgelig gjøre at ting tar tid, men det er så rart, fordi det er hun som fant to stk hun ble såpass interessert i, å ene ble hun nesten sammen med før vi bynte igjen.. Mens jeg var jomfru hele slutt perioden vårs fordi jeg ville ikke ødelegge noe mella oss hvis vi hadde en sjanse ilag.. Sånn sett er jo det jeg som burde hatt problemer å ikke ville ha sex med henne, men det er motsatt å jeg forstår ikke.. Før det ble slutt i oktober, så hadde vi aldri to runder på en kveld, men når hun var på en av de andre mens vi ikke var sammen mere, så var to runder noe hun selv var keen på.. Å dette plager meg da vi bare har sex en gang i uken, det er ikke lite, men i forhold til før det ble slutt var det 2-4 ganger i uken, men aldri to ganger på en kveld.. Jeg er nok patetisk jeg som skriver dette, mest i sinne, frustrasjon, tristhet, sjalusi, å ja hva mer fordi han fikk henne på tråden to ganger på en kveld, eller var det hun som ville ha han to ganger på en kveld, men det er noe jeg ikke har sjans på å få.. Ja det går bare utover min egen selvtilitt, å jeg skulle ønske hun aldri nevnte akkurat det, nå husker jeg ikke grunnen til hvorfor det dukket opp at hun lå med en to ganger på en kveld heller... Ja jeg føler meg bare ikke bra nok sexuelt for henne når hennes lyst på meg ikke er så stor som lysten hennes på han var hvem enn han er. Jeg er vel mest bare her for å lufte tankene mine så det ikke går utover henne.. Jeg lager sikkert bare et problem i mitt eget hode føler jeg.. Kanskje sant å. Hun har jo valgt meg til slutt etter mye om og men. Jeg er 28, hun 26. Anonymkode: eb54b...b33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Du vet hva du gjør feil, så bare slutt med det. Ingen tenner på en sjalu sutregutt. Anonymkode: 8ea0d...2f0 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Hei!! har du tenkt på at hun kanskje blir så tilfredsstilt av deg at hun ikke «trenger» mer samme kveld? Kanskje han andre fyren var så dårlig at hun måtte forsøke en gang til å bli tilfredsstilt? kanskje han holdt ut i typ 20 sekunder første gang? Anonymkode: 137bd...ec4 8
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Det er sikkert fordi hun kjenner deg og er trygg på deg og kan si nei. Kan hende hun bare kastet seg i det med han andre. Kan skje det var i fylla? Ikke sikkert det var fordi hun tente så på han . Det er bare dumt å tenke slik du gjør, men jeg skjønner tankegangen din ❤️ Håper du klarer å legge det bort og gå videre
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Menn er omtrent alltid sjalu på sex. Vriene greier. Jeg stemmer i på at hun antakelig har et nærere forhold til deg enn de andre, som også sannsynliggjør at hun forsøkte en rebounding i ditt fravær uten at det betyr at du er noe dårligere av den grunn. Hun har tross alt valgt å være med deg, og ikke han andre. Synes ellers at to ganger på samme kveld høres veldig lite ut. Men det er kanskje bare jeg som er bortskjemt. Anonymkode: f09ac...c96
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Kan godt hende at hun var kåtere på han og hadde bedre sex med han. Det synes jeg du bør greie å leve med. Anonymkode: 39482...e1d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Fy faen for en sutring. Men jeg skjønner at dette plager deg og jeg tror dere bør gjøre det slutt for begges del. Du er sykelig sjalu og får henne til å føle seg dårlig. Jeg kjenner at den diskusjonen du utsatte henne for gjorde at jeg fikk null sexlyst her hjemme. Skjerp deg. Glem tiden som singel eller gjør det slutt. Anonymkode: ebbe1...bde 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har vært borti noe lignende hvor jeg var i jentas sko, bortsett fra at det var før vi ble sammen og ikke i løpet av noe brudd. Hadde noe på gang med en kar som hadde en enorm selvtillit og han var dominerende, hvor jeg er submissive.. Jeg fikk oppleve en helt annen side ved sex. Det ble vondt for den neste kjæresten min som gravde og spurte ut om mine tidligere partene (jeg er av typen som sier tydelig ifra om å aldri stille spørsmål man ikke ønsker svaret på, for jeg svarer ærlig uansett - forsøker selvsagt å vinkle det så det sårer minst mulig, men jeg lyver ikke for å bevare egoet til en mann som spør om slike ting). Han slet med at jeg hadde hatt mer lyst, oftere sex etc. med denne mannen. I mitt tilfellet var det på grunn av denne maktleken, hvor han tok kontroll.. Det løste seg til å bli en god utvikling for vår del, hvor kjæresten fikk prøve ut og likte godt å være mer dominerende. Han var tidligere ganske usikker og tok ikke initiativ til å ha sex uten at det inkluderte et forsiktig spørsmål. For min del er det ganske usexy. Jeg ønsker å bli klint med intenst opp mot veggen eller få sterke armer som griper tak i meg når jeg tar oppvasken. Ikke sikkert dette er relevant til dere i det hele tatt, men tenkte jeg skulle nevne det i tilfellet. Anonymkode: 6336b...140 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 I nye forhold er nok mange mer "kåte og ville", og man sier heller ikke like mye nei i startfasen fordi man vil vise seg fra sin beste side. Mange som går på en smell og blir sammen med en som viser seg å ha mye lavere sexlyst enn de hadde inntrykk av i starten pga dette... Etterhvert som de blir trygge på hverandre så synker plutselig lyst, og den som sa "ja" mer for å tekkes den andre og få den på kroken, sier "Nei" når forholdet er godt og trygt. Hadde hun kjæresten din blitt sammen med han her fyren over lengre tid, så hadde det nok blitt bare en gang om kvelden etterhvert der i gården også. Veldig dumt å ta opp dette og sutre for at du ikke fikk pult gang nummer to. Det er sånn du ødelegger din kjangs til å få pult to ganger på en kveld noensinne for resten av livet. Det er IKKE tennende eller sexy med sutring og sjalusi. Selv om jeg forstår følelsene dine altså, jeg gjør det! Men kjente bare skjeden tørke inn imens jeg leste det du skrev, du skyter deg selv i foten ved å sutre om dette til henne, du sørger bare for at det blir enda mindre på deg. Anonymkode: da318...242 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært borti noe lignende hvor jeg var i jentas sko, bortsett fra at det var før vi ble sammen og ikke i løpet av noe brudd. Hadde noe på gang med en kar som hadde en enorm selvtillit og han var dominerende, hvor jeg er submissive.. Jeg fikk oppleve en helt annen side ved sex. Det ble vondt for den neste kjæresten min som gravde og spurte ut om mine tidligere partene (jeg er av typen som sier tydelig ifra om å aldri stille spørsmål man ikke ønsker svaret på, for jeg svarer ærlig uansett - forsøker selvsagt å vinkle det så det sårer minst mulig, men jeg lyver ikke for å bevare egoet til en mann som spør om slike ting). Han slet med at jeg hadde hatt mer lyst, oftere sex etc. med denne mannen. I mitt tilfellet var det på grunn av denne maktleken, hvor han tok kontroll.. Det løste seg til å bli en god utvikling for vår del, hvor kjæresten fikk prøve ut og likte godt å være mer dominerende. Han var tidligere ganske usikker og tok ikke initiativ til å ha sex uten at det inkluderte et forsiktig spørsmål. For min del er det ganske usexy. Jeg ønsker å bli klint med intenst opp mot veggen eller få sterke armer som griper tak i meg når jeg tar oppvasken. Ikke sikkert dette er relevant til dere i det hele tatt, men tenkte jeg skulle nevne det i tilfellet. Anonymkode: 6336b...140 Dette. Om menn bare kunne forstå og akseptere at det ikke er noe unormalt eller feil med at vi har hatt bedre sex før, så kan man faktisk bruke det til noe positivt. Som til slutt gjør at man har bedre sex sammen enn man noen gang har hatt med noen andre. Anonymkode: 39482...e1d 1
PM75 Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Det er en vond følelse av sjalusi som plager deg her. Ikke bare dette med to runder med sex på en kveld, men at hun hadde sex med to andre menn mens det var slutt mellom dere. Og at hun gjorde dette på relativt kort tid. Det jeg vil foreslå at du tenker på er hva som gjorde at dere valgte hverandre og valgte å gå til det skrittet å bli samboere. Det er dette som er viktig, ikke hva som skjedde før dere ble sammen eller i en pause.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Lettere å takke nei til en man stoler på og kjenner enn andre. Kan være så enkelt. Anonymkode: 171c7...8ad
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Først av alt: nei, du var ikke jomfru i perioden fra oktober til januar. Men dette må du legge bak deg. Uansett hva grunnen er. Og prøv å se på samboeren din med litt mer respekt. Når du briker ord som at du ikke får ta henne en gang til, så vitner det om et kvinnesyn som kan avtenne mange av oss. Hun skal ikke stille opp for å bli tatt. Du må evt tenne henne så hun ønsker en runde til på eget initiativ. Går ikke det, så må du bare vente til en annen dag. Anonymkode: 34beb...bcf
Milky Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Tror du bare er sjalu.. har du før dette følt at du må ha sex 2 ganger om dagen eller ble du slik kun etter hun fortalte dette om den andre karen? Virker som du bare vil ha sex for å ha sex når du skriver det på den måten Hadde blitt motsatt av kåt om jeg var hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå