AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Vi har vært sammen i 3 år, hvorav 2,5 år som samboer. Første gang han sa "jeg er glad i deg", var han ikke edru. Men han fikk positiv respons fra meg. Han har aldri uttrykk sine følelser utover "jeg er glad i deg" i begynnelsen. Etter vår første forelskelse år så stoppe det bare opp (jeg vet at dette er helt normalt). Ca. ett år senere når jeg sa til han "jeg elsker deg", fikk jeg ikke den respons jeg ventet på. Jeg begynte å tvile, men vi kommer godt overens og han er en nydelig person. Jeg er rolig av meg og han er også en rolig type. Vi krangler aldri, vi klarer alltid å slutte før det går for langt. Men her om dagen, klikke det for meg, har blitt litt lei av å rydde etter han. Jeg vise min frustrasjon og han tok tak i situasjonen med en gang (ble bare verre, men jeg ble rolig for at han prøvde å ordne det opp) Når han var på vei ut så sier han "jeg elsker deg", jeg hadde gitt opp håpet om å høre. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare og ble litt satt ut. Men svare "jeg elsker deg også". Nå sitter jeg her og tenker "må jeg klikke for at han skal vise følelser, er det bare sånn noen menn fungerer?" Bli tatt for gitt uten "klikking" ? Kan par ikke bare være snille og omsorgsfulle mot hverandre og uttrykke følelser for hverandre uten at det oppstår en "truende" situasjon? Anonymkode: 1f6b2...bb7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Vær ekte. Si fra når du er frustert, før du blir rasende. Anonymkode: 13f6c...5b9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Hvorfor har du en overskrift som impliserer at alle par har det slik? Anonymkode: 71fa3...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Han sa at han elsket deg fordi du klikket fordi han ikke ryddet etter seg, og nå tror du at alle er slik? Nei, alle er ikke slik. Anonymkode: eb10e...4e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå