AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Leser et par steder at sannsynligheten for å bli gravid med jentebaby minker hvis kvinnen får orgasme under samleie. Er det noen her som fikk orgasme under samleie og ble gravid med jentebaby? Anonymkode: 0b1a9...397
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 😂 K Det handler jo først og fremst om mannens sæd, da det er den som bestemmer kjønn, og hvilken sædcelle som når fortest frem til egget. Kan ikke se for meg hvordan kvinnens orgasme kan påvirke det. En generell tendens er vel sagt å være at sædceller med jentekronomom svømmer saktere, men holder ut lenger, mens guttesædcellene er raskere, men skjørere, men det er vel også sagt noe om at noen menn produserer mer sædceller med et av kjønna,osv. Anonymkode: 419fe...1ff 7
F0RUM Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Dette stemmer! Ikke. Fra spøk til alvor, det er kun genene (sædcellene) som bestemmer dette. Om du får orgasme eller ei har ingenting å si på kjønnet til babyen. Men kan krysse fingrene for deg, da det virker som du har veldig lyst på en jentebaby 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Overskriften her er et godt eksempel på hvorfor det er så viktig å bygge opp en setning korrekt🙈 Anonymkode: e0980...cf2 16
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Overskriften her er et godt eksempel på hvorfor det er så viktig å bygge opp en setning korrekt🙈 Anonymkode: e0980...cf2 Hehe ser den! Anonymkode: 0b1a9...397
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 F0RUM skrev (13 minutter siden): Dette stemmer! Ikke. Fra spøk til alvor, det er kun genene (sædcellene) som bestemmer dette. Om du får orgasme eller ei har ingenting å si på kjønnet til babyen. Men kan krysse fingrene for deg, da det virker som du har veldig lyst på en jentebaby Det var feks dette jeg hadde lest; Dersom du oppnår orgasme under samleiet, vil omgivelsene i skjeden bli mer basiske, noe som favoriserer guttecellene. Dr. Shettles anbefaler derfor å vente med orgasmene til eggløsningen er over dersom du ønsker en jentebaby. Anonymkode: 0b1a9...397
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Får aldri orgasme i et vanlig samleie. Men har nå uansett fått begge kjønn 🤣 Var i barselgruppe med ei som forsket på alle teoriene om hvordan få et bestemt kjønn. Alt fra matvarer, romtemperatur, himmelretninger og tidspunkt. Mener det beste var "muligens en svakt økende sjanse" på noe av det 😉 Anonymkode: ac82e...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 Jeg har to barn; en jente og en gutt. Ingen av dem ble unnfanget samtidig med noen orgasme, langt ifra. Tror det med kjønn er tilfeldig. Anonymkode: e51f7...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Jeg kommer alltid under samleiet og har en gutt. Tror allikevel det er mer tilfeldig enn som så. Anonymkode: 6e8bd...529 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Virker som det er utallige tråder om samme emnet i disse dager. «Hvordan få en jente?» Det er 50/50 uansett hva. Anonymkode: a0d3d...df5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Å herregud, holder man på med dette fortsatt Er det ingen som bare ønsker seg et friskt og velskapt barn lenger? Anonymkode: d7a5e...c84 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Husker ikke helt ; men mener jeg fikk orgasme begge gangene som unnfangelse kan ha funnet sted ; fikk gutt første gang, og venter jente nå;) så sorry.. ut i fra dette virker det jo ganske tilfeldig! Anonymkode: 405f9...3c5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Og hvordan klarer du å unngå den orgasmen hvis du pleier å komme når du har sex med mannen?.... Anonymkode: c70b1...f7e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Leser et par steder at sannsynligheten for å bli gravid med jentebaby minker hvis kvinnen får orgasme under samleie. Er det noen her som fikk orgasme under samleie og ble gravid med jentebaby? Anonymkode: 0b1a9...397 Det stemmer ikke. Det er mannen sin sæd som avgjør. Dessuten er det større sjangs for og få gutt ved orgasme. Anonymkode: aba20...1c8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 13 hours ago, F0RUM said: Dette stemmer! Ikke. Fra spøk til alvor, det er kun genene (sædcellene) som bestemmer dette. Om du får orgasme eller ei har ingenting å si på kjønnet til babyen. Men kan krysse fingrene for deg, da det virker som du har veldig lyst på en jentebaby Nei det stemmer ikke. Anonymkode: aba20...1c8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 Jeg har aldri noensinne fått orgasme ved samleie (nå er jeg skilt 😂). Men jeg har to sønner. Er kvinne. Anonymkode: 4f411...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Hehe, der er nok ikkje så enkelt å bestemme kjønnet. Anonymkode: 93bed...932
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 Det der leste jeg meg opp på også! I fare for å bli fullstendig hengt ut her, holder jeg meg anonym.. Jeg hadde 2 herlige gutter fra før, og vi ville ha en til. Ønsket meg så en jente at jeg var helt dårlig! (jo hadde elsket gutten like høyt!) Leste meg opp på alle mulige sider for å få råd til å prøve å få en jente. Noe som mange sier er at guttecellene svømmer raskere enn jentecellene, men jentecellene lever lenger. Så i teorien må du ha sex så langt som mulig før eggløsningsdagen (ca 5 dager), og ikke ha sex selve dagen/ dagen før. Da svømmer gutta rett i mål. Mens guttecellene faller fra hvis de må svømme for lenge før eggløsning, er jentecellene fremdeles sterke på eggløsningsdagen. Vi fikk jente, og dette gjorde vi: - hadde sex 4 dager før eggløsning - Jeg satt oppå, så han ikke kom så dypt - Jeg fikk ikke orgasme. (orgasmens sammentrekninger hjelper cellene fortere oppover) - Jeg spiste mat som surnet miljøet nedentil. (Guttecellene trives ikke i surt miljø) Jeg fikk orgasme da jeg ble gravis med begge gutta. Vet ikke hvor mye det har å si, men tror at dette med hvor lenge de forskjellige cellene lever er riktig. Men er jo vanskelig å vite når man har eggløsning.. Er jo litt uregelmessig.. Anonymkode: 617b6...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå