Gå til innhold

Hva tenker dere om denne kvinnens forandring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gud bedre. Har ikke ord. 

Anonymkode: be58a...21e

• Liker 3
Skrevet

Det der er helt sinnsykt. Hun var mye penere før. Tenker at alle disse operasjonene som folk tar vil merkes når de blir eldre. I tillegg er det en høy risiko å ta. Fatter ikke at folk er villige til å ofre livet for operasjoner. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hun gikk vel heller fra "den jenta han ikke vil ha" til den jenta svært få menn vil ha når det kommer til stykket.

Mye penere før, da hadde hun særpreg og var naturlig pen. Det eneste hun hadde trengt å gjøre var å smile. Alt det andre kunne hun lett ha latt være. Nå ser hun bare ut som en reklame for overdrevet bilderedigering. Rett og slett så polert at det er kjedelig.

Anonymkode: 04eeb...c93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tiktok. Kan dere legge ut screenshot?

Anonymkode: 3ae81...1b5

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor former hun livet sitt etter hva han vil ha?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ny kjæreste da så tydeligvis er looken hun har fått populær. Mange menn som liker en slik look. 

Anonymkode: 00c7c...eeb

• Liker 1
Skrevet

Guubedre....stakkars kvinne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pent, i mine øyne, hun var klassisk pen før. Men menn liker det jo så.

Anonymkode: f8494...a4e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke tiktok. Kan dere legge ut screenshot?

Ikke jeg heller. Men linken funker allikevel.

• Liker 7
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg synes hun var søt både før og etter :) 

AnonymBruker
Skrevet

I forhold til dere, så syntes jeg hun var mye penere etterpå 😜

• Liker 3
Skrevet

Hun var jo nydelig først, etter ble hun ødelagt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I forhold til dere, så syntes jeg hun var mye penere etterpå 😜

Men regner ikke med at alle skal forstå, jeg syntes etterbildet var penest, fordi første bildet og måten hun sminket seg på er ut og fremhever ikke de pene trekkene i ansiktet hennes

f eks

Øyenbrynene er nå sminket høyere, dvs et mer åpent blikk og yngre uttrykk 

Eyeliner / kajal er nå sminket for å (igjen) fremheve og løfte øyene, ikke bare smudra rundt

foundationen er etterpå lagt med nyanser som også fremhever ansiktsformen hennes. Før var alt bare flatt, dvs samme farge i hele annsiktet 

øyenskygge er lagt lysere nå enn før, som også løfter og åpner blikket, enn å bare bruke brun som tidligere 

nesering, hennes preg, og hun eier det! Fint å se! 

leppene (her er nok mange uenige med meg) men symmetrisk ser alltid bedre ut enn ujevnt. Hun har nok tatt filler i overleppen for symmetrien, og det ser bedre ut. 

hun har også glammet seg opp med diamant øreringer og gel neglelakk, hun føler seg fin og SELVFØLGELIG er det helt greit at hun viser frem hvor fin hun føler seg 😄

komme seg ut av et brudd på den måten? Hell yeah girl ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men regner ikke med at alle skal forstå, jeg syntes etterbildet var penest, fordi første bildet og måten hun sminket seg på er ut og fremhever ikke de pene trekkene i ansiktet hennes

f eks

Øyenbrynene er nå sminket høyere, dvs et mer åpent blikk og yngre uttrykk 

Eyeliner / kajal er nå sminket for å (igjen) fremheve og løfte øyene, ikke bare smudra rundt

foundationen er etterpå lagt med nyanser som også fremhever ansiktsformen hennes. Før var alt bare flatt, dvs samme farge i hele annsiktet 

øyenskygge er lagt lysere nå enn før, som også løfter og åpner blikket, enn å bare bruke brun som tidligere 

nesering, hennes preg, og hun eier det! Fint å se! 

leppene (her er nok mange uenige med meg) men symmetrisk ser alltid bedre ut enn ujevnt. Hun har nok tatt filler i overleppen for symmetrien, og det ser bedre ut. 

hun har også glammet seg opp med diamant øreringer og gel neglelakk, hun føler seg fin og SELVFØLGELIG er det helt greit at hun viser frem hvor fin hun føler seg 😄

komme seg ut av et brudd på den måten? Hell yeah girl ❤️

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 9c8dc...863

• Liker 9
Skrevet

Syns hun var finere før. Da ligna hun litt på Anna Faris syns jeg

annaf.png

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Gud bedre. Har ikke ord. 

Anonymkode: be58a...21e

Hva er feil? 

ShivaSol skrev (38 minutter siden):

Det der er helt sinnsykt. Hun var mye penere før. Tenker at alle disse operasjonene som folk tar vil merkes når de blir eldre. I tillegg er det en høy risiko å ta. Fatter ikke at folk er villige til å ofre livet for operasjoner. 

Hvilke operasjoner? Eneste hun har gjort er å fylle 0,5 i overleppa 

FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden):

Hun var jo nydelig først, etter ble hun ødelagt. 

Ødelagt? Hvordan da?

Er helt sykt hvordan de fleste på KG er helt imot den looken, altså dagens mote 🙈 tenkt noe over at hvordan dere så ut så totalt feil ut for tidligere generasjoner også? Dvs sminke (for de som brukte det da) hårfrisyre, klær

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 9c8dc...863

Okei, så du står for svart kajal rundt hele øyene, bare brun øyenskygge og samme farge i hele ansiktet? 🙈 samt tunge øyebryn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei, så du står for svart kajal rundt hele øyene, bare brun øyenskygge og samme farge i hele ansiktet? 🙈 samt tunge øyebryn?

Hun går fra kvinne med substans og muligheter til å bli tatt seriøst, til Barbie.

Anonymkode: b8c87...bfa

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...