Gå til innhold

Når du selv er syk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_BERTA_*
Skrevet

Hva gør du om du selv er syk og ikke kommer deg ut med hunden?

Bor i et nytt byggefelt. Kjenner ingen her. Hunden er for stor til å slippes ut alene.

Dessuten valp, så den ville nok tatt seg en tur på egen hånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Har ikke noe alternativ jeg, har gått små turer med 40 i feber selv, men det sier seg selv at det ikke blir lange, ordentlige turer. Men det virker som hunden min skjønner problemet, og tilpasser seg litt...

Jeg har en kennel som jeg har brukt en del, og om det var virkelig galt hadde jeg fått noen til å hjelpe meg med å levere han der.

Gjest Gjest_berta_*
Skrevet

Kom til å tenke på dette i dag. Det kan jo bli krise her og...Hunden må jo ut uansett. Blir lite populært om han gjorde fra seg til naboene

Tror det er lite forståelse til enkelte om ulykken skulle være ute.

Hos oss er det ingen gjerde eller busker,hage. Så der gjør han ingenting.

Langt til kennel om jeg skulle ha trengt den.'hvem skal jeg spørre? alle er jo på jobb om dagen

Uff, håper det ikke skjer.

Gjest Violetta
Skrevet
Kom til å tenke på dette i dag. Det kan jo bli krise her og...Hunden må jo ut uansett. Blir lite populært om han gjorde fra seg til naboene

Tror det er lite forståelse til enkelte om ulykken skulle være ute.

Hos oss er det ingen gjerde eller busker,hage. Så der gjør han ingenting.

Langt til kennel om jeg skulle ha trengt den.'hvem skal jeg spørre? alle er jo på jobb om dagen

Uff, håper det ikke skjer.

Du har ikke noen andre kjente du kan avtale med i tilfelle? Kanskje som har hund selv, og så kan du stille opp for dem i tilfelle?

Uansett, man skal være veldig syk om man ikke kommer seg ut en liten "tisserunde" i hvert fall. Og i noen dager holder det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...