AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Som går uten. Ser dette støtt og stadig. Din unge er jo like utsatt for smitte på matbutikken som alle andre. Men du selv er viktigst eller ? Anonymkode: b2a67...fcf
Nowayback Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Har ikke unger, så nei, er fint lite redd for det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Det er jo ikke anbefalt for barn. De klarer ikke å bruke det riktig og unngå å ta på det, og da blir smittefaren større, ikke mindre. Dessuten beskytter munnbindet mest mot å smitte andre. Anonymkode: d7744...918 23
F0RUM Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Kanskje fordi det ikke er anbefalt med munnbind for barn under 12 år. 25
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Munnbind er ikke anbefalt for barn. De klarer ikke å bruke de riktig, og dermed blir bruk av munnbind bare mer farlig, enn. uten den. Barna klarer ikke å ha munnbindet riktig på, klarer ikke å la være å ta på den og rette på den hele tiden, osv. det er anbefalt at voksne bruker munnbind i butikker osv, det er ikke anbefalt at barna bruker det. Det at DU ikke fikk med deg reglene, gjør ikke oss andre dummere. Anonymkode: d7302...678 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Jeg går med munnbind på butikk og buss fordi det er påbudt her. For barn er det ikke påbudt, derfor lar jeg barna mine velge selv. Får barna mine korona, får jeg det også. Så det er ikke det det står på. Anonymkode: b91e8...00d 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Som går uten. Ser dette støtt og stadig. Din unge er jo like utsatt for smitte på matbutikken som alle andre. Men du selv er viktigst eller ? Anonymkode: b2a67...fcf Forøvrig, munnbind er til for å ikke smitte andre. Ikke i like stor grad for å beskytte seg selv fra smitte. Anonymkode: d7302...678 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 F0RUM skrev (1 minutt siden): Kanskje fordi det ikke er anbefalt med munnbind for barn under 12 år. For et år siden sa de at munnbind bare gjorde vondt verre. men alle vet at det rådet kom på grunn av at det var manko på munnbind her i Norge. Er lov å bruke sitt eget hode litt også Anonymkode: b2a67...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Som går uten. Ser dette støtt og stadig. Din unge er jo like utsatt for smitte på matbutikken som alle andre. Men du selv er viktigst eller ? Anonymkode: b2a67...fcf Så hvis jeg også dropper munnbind, DA beskytter jeg ungen? Desto flere som går uten munnbind, desto større sjanse for smittespredning. Relativt enkel logikk. Forresten så blir ikke ungen med på butikken. Anonymkode: 0de70...11c 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Nei, er ikke redd for at barnet mitt skal få korona. HVIS jeg skulle vært redd for noe hadde jeg vært veldig mye mer redd for RS. Det viruset sender unger i hopetall på sykehus, på pustestøtte og noen på respirator hvert år, men det hørte vi sjelden noe om... Anonymkode: 9a7f4...922 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: For et år siden sa de at munnbind bare gjorde vondt verre. men alle vet at det rådet kom på grunn av at det var manko på munnbind her i Norge. Er lov å bruke sitt eget hode litt også Anonymkode: b2a67...fcf Alle vet at jorda er flat også. Og at 5g er livsfarlig og at regjeringen dreper barn. Det er lov til å bruke sitt eget hode litt også. Anonymkode: 2a9ed...60d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: For et år siden sa de at munnbind bare gjorde vondt verre. men alle vet at det rådet kom på grunn av at det var manko på munnbind her i Norge. Er lov å bruke sitt eget hode litt også Anonymkode: b2a67...fcf Alle vet at det var fordi folk ikke evner å bruke munnbind på en ordentlig måte. Bare se hvor mange som tror det er en beskyttelse for haka, eller som bruker engangsmunnbind om og om igjen. Er lov å bruke hodet ja, men det er ikke alltid det er så mye å bruke oppi der... Anonymkode: 0de70...11c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle vet at det var fordi folk ikke evner å bruke munnbind på en ordentlig måte. Bare se hvor mange som tror det er en beskyttelse for haka, eller som bruker engangsmunnbind om og om igjen. Er lov å bruke hodet ja, men det er ikke alltid det er så mye å bruke oppi der... Anonymkode: 0de70...11c Joda.. men rådet om at munnbind gjorde vondt verre kom få dager etter at det varc nyheter om manko på smittevernsutstyr. Nå har Norge opparbeidet seg et bedre lager og nå er det påbudt. Og bra , mens i fjor var det noe som var unyttig og gjorde vondt verre. hmmm Anonymkode: b2a67...fcf 1
Gjest theTitanic Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som går uten. Ser dette støtt og stadig. Din unge er jo like utsatt for smitte på matbutikken som alle andre. Men du selv er viktigst eller ? Anonymkode: b2a67...fcf Det har blitt smittet svært få i butikker, og barn under 12 skal ikke ha munnbind. Men ventet jo på at en dramaqueen skulle dukke opp og dra ting ut av perspektiv...
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #16 Skrevet 30. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Joda.. men rådet om at munnbind gjorde vondt verre kom få dager etter at det varc nyheter om manko på smittevernsutstyr. Nå har Norge opparbeidet seg et bedre lager og nå er det påbudt. Og bra , mens i fjor var det noe som var unyttig og gjorde vondt verre. hmmm Anonymkode: b2a67...fcf Nei, det var lenge snakk om det, også før det kom nyheter om mangel. Hvorfor styrer du unna spørsmålet mitt spurt i innlegget over? Hmmmmm.... Anonymkode: 0de70...11c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #17 Skrevet 30. mars 2021 Hvorfor legger du tråden her? Bedre å legge den på koronavirus emne slik at alle må skrive med brukernavn men det vil du kanskje ikke? Anonymkode: a55fc...f69 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #18 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det var lenge snakk om det, også før det kom nyheter om mangel. Hvorfor styrer du unna spørsmålet mitt spurt i innlegget over? Hmmmmm.... Anonymkode: 0de70...11c så ikke det som et spørsmål. så det heller som et hint om at jeg manglet en hjerne:D da det var det du sa indirekte. Men du får stole på alt som kommer fra myndighetene. " barn blir sjeldnere smittet" selv om de er har både munn, nese , øyne og samme inngangene som oss voksne og generelt også bygd helt likt. forstå det de som kan. Anonymkode: b2a67...fcf
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #19 Skrevet 30. mars 2021 Går med munnbind og tar selvsagt ikke på ettåringen det. Hva har det med at jeg ikke er redd for ungen? Om du selv har på munnbind og møter noen uten munnbind blir du like fort smittet som om du skulle gått uten. Munnbind hjelper for å ikke smitte ANDRE! Anonymkode: 3377a...0ec 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #20 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Joda.. men rådet om at munnbind gjorde vondt verre kom få dager etter at det varc nyheter om manko på smittevernsutstyr. Nå har Norge opparbeidet seg et bedre lager og nå er det påbudt. Og bra , mens i fjor var det noe som var unyttig og gjorde vondt verre. hmmm Anonymkode: b2a67...fcf Men dette har ingenting med hvorfor barn ikke er anbefalt å bruke munnbind🤷♀️ Hva med å lese deg litt opp istedet for å prøve å få noen til å føle seg lei, du bæsjer jo bare på leggen her. Anonymkode: 7853d...7ee
Anbefalte innlegg