AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Som tittelen sier - hvor mye fast føde spiser din baby på 9 måneder? Synes det er fryktelig vanskelig å få baby til å spise noe særlig, det er fortsatt pupp som er foretrukket. Dette medfører en god del nattamming, noe som er slitsomt i lengden når det kombineres med jobb på dagtid. Begynner å lure på om barnet mitt er unormalt? Anonymkode: 41ddb...597
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Ville kuttet ut nattammimgen, så begynner han nok å spise. Å nattamme en på 9 måneder er helt unødvendig. Anonymkode: f30e5...3e5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Som tittelen sier - hvor mye fast føde spiser din baby på 9 måneder? Synes det er fryktelig vanskelig å få baby til å spise noe særlig, det er fortsatt pupp som er foretrukket. Dette medfører en god del nattamming, noe som er slitsomt i lengden når det kombineres med jobb på dagtid. Begynner å lure på om barnet mitt er unormalt? Anonymkode: 41ddb...597 Begge mine barn var sånn. Spiste ikke særlige mengder før de var over året og nattammet mye like lenge. Anonymkode: b9a53...f9c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Min spiser 4 måltider i løpet av dagen. Som regel 1 porsjon grøt til frokost, 1 skive brød til lunsj, 1 porsjon middag, til kvelds en skive brød eller en porsjon grøt. Kun nattamming her. Vil ikke amme på dagtid. Anonymkode: 9b568...15f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Som tittelen sier - hvor mye fast føde spiser din baby på 9 måneder? Synes det er fryktelig vanskelig å få baby til å spise noe særlig, det er fortsatt pupp som er foretrukket. Dette medfører en god del nattamming, noe som er slitsomt i lengden når det kombineres med jobb på dagtid. Begynner å lure på om barnet mitt er unormalt? Anonymkode: 41ddb...597 Har en på samme alder og sliter med det samme. Mye amming døgnet rundt. Vår er veldig interessert i mat, men liker neste ingenting og det er små mengder som spises. Det eneste som går ned med glede er fruktmoser... Anonymkode: 91ce6...a27
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min spiser 4 måltider i løpet av dagen. Som regel 1 porsjon grøt til frokost, 1 skive brød til lunsj, 1 porsjon middag, til kvelds en skive brød eller en porsjon grøt. Kun nattamming her. Vil ikke amme på dagtid. Anonymkode: 9b568...15f Omtrent som min min spiser også litt av vår middag. Ammer morgen før jobb, ved barnets leggetid, min leggetid og kanskje en gang i løpet av natta. TS, hvordan går det hvis hn får "spise selv"? Min nektet grøt i starten, men spiste greit av brødbiter, fisk og kjøtt. Anonymkode: 9595b...937
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Har det likt med min lille på snart 9 mnd. Veldig interessert i mat og smaker på det meste, men har fremdeles ikke spist det jeg vil kalle et fullt måltid.. Hun tar det igjen på natta her og 😴 tror det er ganske vanlig, vet om flere som har/har hatt det likt. Pass på å tilby næringstett mat, og så lenge babyen vokser og utvikler seg som den skal hadde jeg ikke stresset med det 😊 Anonymkode: d65e8...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå