Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier - hvor mye fast føde spiser din baby på 9 måneder? 

Synes det er fryktelig vanskelig å få baby til å spise noe særlig, det er fortsatt pupp som er foretrukket. Dette medfører en god del nattamming, noe som er slitsomt i lengden når det kombineres med jobb på dagtid. 

Begynner å lure på om barnet mitt er unormalt?

Anonymkode: 41ddb...597

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville kuttet ut nattammimgen, så begynner han nok å spise. Å nattamme en på 9 måneder er helt unødvendig. 

Anonymkode: f30e5...3e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Synes det er fryktelig vanskelig å få baby til å spise noe særlig, det er fortsatt pupp som er foretrukket. Dette medfører en god del nattamming, noe som er slitsomt i lengden når det kombineres med jobb på dagtid. 

Begge mine barn var sånn. Spiste ikke særlige mengder før de var over året og nattammet mye like lenge.

Anonymkode: b9a53...f9c

AnonymBruker
Skrevet

Min spiser 4 måltider i løpet av dagen. Som regel 1 porsjon grøt til frokost, 1 skive brød til lunsj, 1 porsjon middag, til kvelds en skive brød eller en porsjon grøt. Kun nattamming her. Vil ikke amme på dagtid.

Anonymkode: 9b568...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har en på samme alder og sliter med det samme. Mye amming døgnet rundt.

Vår er veldig interessert i mat, men liker neste ingenting og det er små mengder som spises. Det eneste som går ned med glede er fruktmoser...

Anonymkode: 91ce6...a27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min spiser 4 måltider i løpet av dagen. Som regel 1 porsjon grøt til frokost, 1 skive brød til lunsj, 1 porsjon middag, til kvelds en skive brød eller en porsjon grøt. Kun nattamming her. Vil ikke amme på dagtid.

Anonymkode: 9b568...15f

Omtrent som min :) min spiser også litt av vår middag. Ammer morgen før jobb, ved barnets leggetid, min leggetid og kanskje en gang i løpet av natta.

TS, hvordan går det hvis hn får "spise selv"? Min nektet grøt i starten, men spiste greit av brødbiter, fisk og kjøtt.

Anonymkode: 9595b...937

AnonymBruker
Skrevet

Har det likt med min lille på snart 9 mnd. Veldig interessert i mat og smaker på det meste, men har fremdeles ikke spist det jeg vil kalle et fullt måltid.. Hun tar det igjen på natta her og 😴 tror det er ganske vanlig, vet om flere som har/har hatt det likt. Pass på å tilby næringstett mat, og så lenge babyen vokser og utvikler seg som den skal hadde jeg ikke stresset med det 😊

Anonymkode: d65e8...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...