AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Hvilken drink er din favoritt og hvordan lager du den? Når jeg først har kjøpt alkohol ute så blir det fort til at jeg bestiller det jeg vet jeg liker. Nå er vi inn i andre året med pandemi og det er selvfølgelig ikke mulig å dra ut som før. Derfor tenkte jeg å teste ulike drinker hjemme, men har liten erfaring med hva som er godt (alle er forskjellige såklart) og hvilke ingredienser som er best til å lage de ulike drinkene. Hvilke er deres favoritter? Anonymkode: c4358...839
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Veldig glad i Tokyo Ice hvis man har ferske ingredienser, ikke bestill den ute hvis bartenderen har mye å gjøre da den er litt jobb. Ute bestiller jeg stort sett gin and tonic, vanskelig å fucke opp. Caiprinha, margarita og mojito er også digg, er generelt veldig glad i sitrusbaserte drinker. Vil du ha noe mørkere anbefales negroni Anonymkode: 73a21...8e5 1
AnonymBruker 42 Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 (endret) Kommer jo an på formen egentlig, og drinker gidder jeg egentlig sjeldent å lage hjemme, og kun til meg selv... OM jeg må velge en (som alltid er god) så blir det kanskje GT En kompis av meg som "ikke drikker" (dvs. han tar seg kun en drink) kjøpte seg en "clÆssic cocktails"-bok", mixer, shaker og gikk igjennom hver eneste en i løpet av "corona-sommern" . Ble faktisk litt inspirert, og vurderer å gjøre det samme selv i år, når den sommer en gang kommer 😅🍹 Endret 30. mars 2021 av Beeblebrox 1
Bingo Bongo Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Mojito❣ Laget med ferske ingredienser, vel å merke. Jeg har ved et par anledninger fått "mojito" laget på sånn ferdig mix fra baren, og det er IKKE det samme. ☹
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Må jeg velge 1? White Russian, GT, whisky cola, redbull vodka, expresso martini Anonymkode: 2c29b...0c1
Brunello Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Liker gin og rom-baserte drinker best. White Lady og Gin Fizz er favoritter med gin. Og GT selvfølgelig. Med rom blir det aldri feil med en Mojito.
Ugresset Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Kommer an på dagsformen. På en varm dag elsker jeg strawberry daiquri. Lager den ikke som den lages på utesteder for det syns jeg blir altfor søtt. Jeg bruker frosne jordbær, bacardi razz eller bacardi superior og eplejuice, evt litt sukrin hvis jordbærene er veldig sure. Ellers er jeg veldig glad i bacardi razz, appelsinjuice, sprite zero og masse Isbiter. Nam!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Strawberry Daiquiri. Anonymkode: 6a9ac...77b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Singapore Sling https://www.diffordsguide.com/cocktails/recipe/4627/singapore-sling-dale-degroffs-recipe Anonymkode: 22aea...5d3
mercury_ Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Moscow mule eller gin & tonic. Drikker kun når jeg er ute, så lager ikke selv.
Citpensacola Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Negroni er definitivt den beste drinken. Sazerac og Corpse Reviver no. 2 deler andreplassen, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 Aperol. Kjøper de billigste boblene. Mojito. Den sommeren jeg plantet mynte i ei stor krukke. Gin Fizz Sparkle. Rosa gin, røde bær, prosecco og toppes med sitron rus. Anonymkode: cb753...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå