AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Leser du andre bøker i påska enn ellers? Man skal liksom lese krim, men mange dager fri gir mulighet til å lese tykkere bøker eller bøker som krever litt mer. Gjør du det? Eller holder du deg til eldre krimbøker, og forfattere som Bernhard Borge, Gerd Nyquist og Agatha Christi? Noen tips til god litteratur som holder tiår etter tiår? Som du leser igjen og igjen? Anonymkode: b3c84...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Akkurat nå leser jeg "Plystre i mørket" av Emma Healey, og den er vel ganske annerledes enn de jeg vanligvis leser, men ikke fordi det er påske egentlig. Jeg kan anbefale denne. Anonymkode: 31ce9...30f
Ullvott Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Jeg leser krim hele året, så det er ikke forbeholdt påsken. Jeg har heller brukt påskene til de litt tykkere bøkene. Jeg leser ikke nødvendigvis veldig krevende litteratur, men bøker som har ligget på vent av ulike grunner. Denne påsken har jeg lest ferdig Hekneveven av Lars Mytting. Elsker både den og forløperen; Søsterklokkene. Nå tror jeg at jeg skal lese Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda. Jeg leser aldri en bok flere ganger, så jeg har ingen tips i så måte. Med noen få unntak leser jeg helst nyere litteratur 1
Rumle Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 (endret) Jeg leser sjelden krim, men hadde planer om å lese "Elskede barn" av Romy Hausmann denne påsken. Men, etter å ha hatt påskekrim-maraton de siste seks dagene via tv/streaming har jeg fått nok og må melde pass og finne noe annet Endret 1. april 2021 av Rumle
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 (endret) Leser for det meste krim/thrillere året rundt. Liker godt Anders de la Motte , Johan Theorin,Lars Keppler, Nikki French og Jussi Adler-Olsen. Endret 1. april 2021 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå