AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Vi har begge hatt bruden som forlovere, vert venner siden barndommen alle sammen. Hun andre som har vert forlover booket time til å se brudekjole for bruden FØR vi ble spurt om å være forlovere, jeg ble ikke spurt om å være med. En stund etter spør hun om vi vil være forlovere. Nylig spurte jeg hun andre forloveren om vi skulle begynne planlegge litt, da kom det frem at hun hadde både snakket med kommende brudgom og ene med det andre. Hun har da ikke informert meg om noe av dette. Bruden fant da også kjolen sin, så klart var det bra, men jeg føler da at hun andre forloveren har frarøvet meg den gleden av å være med på det som venninne og forlover. Jeg kjenner meg veldig ekskludert og opplever det litt som om hun skal prøve være bedre en meg. Jeg har tenkt mange ganger ta det opp, men av tidligere erfaringer med henne har jeg ikke så god erfaring med henne og konfrontasjon..... Jeg har heller ikke et ønske om å lage noe drama mellom oss med tanke på bruden, da dette skal være en god opplevelse for henne fra start til slutt. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 06e8c...cb6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Som forlover har du egentlig bare én oppgave, å bekrefte at brud(gomm)en ikke er gift fra før og at hen ikke er i slekt med den hen skal gifte seg med. Alt annet er vennetjenester hvem som helst kan gjøre. Jeg ville spurt dama om hva hun forventer av deg. Anonymkode: 93acd...b3f 5
Gjest O.G. Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Slapp helt av og la den andre være forloverzilla.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi har begge hatt bruden som forlovere, vert venner siden barndommen alle sammen. Hun andre som har vert forlover booket time til å se brudekjole for bruden FØR vi ble spurt om å være forlovere, jeg ble ikke spurt om å være med. En stund etter spør hun om vi vil være forlovere. Nylig spurte jeg hun andre forloveren om vi skulle begynne planlegge litt, da kom det frem at hun hadde både snakket med kommende brudgom og ene med det andre. Hun har da ikke informert meg om noe av dette. Bruden fant da også kjolen sin, så klart var det bra, men jeg føler da at hun andre forloveren har frarøvet meg den gleden av å være med på det som venninne og forlover. Jeg kjenner meg veldig ekskludert og opplever det litt som om hun skal prøve være bedre en meg. Jeg har tenkt mange ganger ta det opp, men av tidligere erfaringer med henne har jeg ikke så god erfaring med henne og konfrontasjon..... Jeg har heller ikke et ønske om å lage noe drama mellom oss med tanke på bruden, da dette skal være en god opplevelse for henne fra start til slutt. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 06e8c...cb6 Nå er det koronatider her i verden, og mange vanlige brudesalonger tillater ikke at bruden har med noen gjester, når brudekjolene skal prøves/når timene er. Enkelte brudesalonger tillater det, men det er ikke slik alle steder nå. Ergo bør din terskel være lavere for hva du uansett kunne ha fått lov til å være med på. Men du burde prøve å være mer samstemt med den andre forloveren og bruden hvis du skal ha noe å si på et eventuelt utdrikningslag - hvis det i det hele tatt blir lov til å arrangere noe/ha besøk rundt de tider dere skal ha det, mtp korona. Anonymkode: 891d3...cbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå