AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Er utdannet sykepleier, men har i mange år jobbet i andre sektorer. Har etablert en privat klinikk som jeg har solgt, og også vært mellomleder i det offentlige. Har det siste året gått tilbake til sykepleiefaget, og er usikker på veien videre. Trives veldig godt som sykepleier! men ser også at det ikke er for resten av yrkeslivet for min del. Ser for meg en lederstilling, men med lite personalansvar og oppfølging av sykemeldte. (Gjerne utvikling av en helsetjeneste som f.eks en institusjon, hjemmesykepleie etc.) Har videreutdanning i helseledelse og helseøkonomi fra før (1 år). Ønsker ikke en spesialisering. Vurderer følgene videreutdanninger. - Velferdsteknologi (30 poeng) - Trygg legemiddelhåndtering (15 poeng) - Master i helseledelse (120 poeng) Skjønner selvfølgelig at en master ikke kan sammenlignes med de to andre utdanningene, men "trenger" man en master? Hva er deres erfaringer? Jeg er i slutten av 30 årene og har mange års arbeidserfaring. Anonymkode: 7d922...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå