Gå til innhold

Sammen med en som tidligere har forgrepet seg på noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en og har barn med han også, han forteller at det gikk opp for han etter en artikkel om overgrep at han evt har forgrepet seg på ei. 

Det som hendte er at begge ville ha sex. Jenten kom flere ganger. Da sier hun at hun ikke har lyst til noe mer. Men han sier han vil ha. Hun hadde kanskje sagt nei flere ganger, men blir med på "dansen." Ingen motstand eller knep med bena. Han holdt henne ikke nede eller noe slik. Men hun var ikke særlig kjælen og aktiv. 

Flere ganger før har det vært en slags erting mellom dem, at dem drev skuespill og sier nei før dem har sex. Så han sier nå at de burde hatt ett kodeord fra start for å unngå misforståelse. 

Hvordan skal jeg håndtere det her? Hva skal en tro? Gjøre? Er det overgrep eller gråsone?? Tankene surrer. 

Anonymkode: b0425...324

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han dømt? eller er dette rene spekulasjoner fra hans side at det plutselig gikk "opp" for han at han hadde forgrepet seg?

Anonymkode: 4aa09...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke dømt og ikke anmeldt fra kvinnen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er sammen med en og har barn med han også, han forteller at det gikk opp for han etter en artikkel om overgrep at han evt har forgrepet seg på ei. 

Det som hendte er at begge ville ha sex. Jenten kom flere ganger. Da sier hun at hun ikke har lyst til noe mer. Men han sier han vil ha. Hun hadde kanskje sagt nei flere ganger, men blir med på "dansen." Ingen motstand eller knep med bena. Han holdt henne ikke nede eller noe slik. Men hun var ikke særlig kjælen og aktiv. 

Flere ganger før har det vært en slags erting mellom dem, at dem drev skuespill og sier nei før dem har sex. Så han sier nå at de burde hatt ett kodeord fra start for å unngå misforståelse. 

Hvordan skal jeg håndtere det her? Hva skal en tro? Gjøre? Er det overgrep eller gråsone?? Tankene surrer. 

Det at han deler dette med deg sier meg iallfall at han stoler på deg og at han regner med du ikke går ifra han på grunn av dette. 

Hva tror du? For meg høres det ikke ut som et overgrep i det hele tatt men nå hører du historien bare fra hans perspektiv. 

Anonymkode: cddea...dbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg høres det ikke ut som et overgrep i det hele tatt men nå hører du historien bare fra hans perspektiv. 

Samme her. Hørtes mer ut som hun var sliten og ikke orket å være aktiv. 

Anonymkode: 3aea5...a0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enda en mann som lufter fantasien på KG 🤮

Anonymkode: 8b790...417

AnonymBruker
Skrevet

Dump og sørg for at han aldri får foreldrerett

Du må finne opp noe for å få til det, f.eks misbruk av barnet. Det føles kanskje feil, men det er til det beste for barnas fremtid

Anonymkode: 8787a...b21

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hører bare hans historie. 

Jeg har aldri opplevd noe slik med han jeg. Om jeg sier nei eller ikke vil noe så respekterer han det. 

Men han er usikker og jeg blir veldig usikker. Jeg har ikke sett noen slik side av han og vi har barn som nevnt. Men hun sa jo nei, og kanskje flere ganger og. Kvinnen har aldri nevnt noe ang den hendelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...