Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #61 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vil heller donere Spleis til folk som har kreft eller andre utfordringer nå i coronatiden, fremfor noen som tok opp forbrukslån for tre måneder siden og allerede har brukt det opp... Anonymkode: 565fd...478 Les tråden før du kommenterer. Tosk!
Mt3 Skrevet 5. april 2021 #62 Skrevet 5. april 2021 Få en avtale med din rådgiver i banken, så kan de se over papirene og behandlingen av saken. De kan hjelpe deg å beregne hvor mye du kan klare å betale ned pr.mnd
Shias Skrevet 5. april 2021 #63 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du virker noe desperat i situasjonen du er i, og kan fort godta mer enn du skal eller klarer. Inkasso selskapenes drømmekunde Råder deg til å snakke med NAV gjeldstelefon evt.veiledning fra Namsmann om hva du bør gjøre og kan klare av nedbetaling. Anonymkode: 73d36...f0a Ja, jeg er rimelig desperat. Jeg vil jo ikke at det skal gå til namsmannen. Jeg fikk jo også sjokk når det kom ett krav fra ett inkassoselskap, da jeg var i dialog med firmaet jeg skylder penger. Men kommer til å ta kontakt med namsmann 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #64 Skrevet 5. april 2021 Det er ikke forbrukslån. Les tråden. Anonymkode: 9a0db...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå