Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble akkurat ferdig med proverakuren min igår, og nå idag hadde jeg rosa utflod som kom på papiret. Betyr dette at jeg får mensen snart? Kan jeg begynne på klomifen nå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at første dagen jeg skulle regne som mens, var den første dagen med friskt blod. Men du skal vel ikke begynne på klomifen første dagen med mens.

Anonymkode: 1bcda...501

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg fikk beskjed om at første dagen jeg skulle regne som mens, var den første dagen med friskt blod. Men du skal vel ikke begynne på klomifen første dagen med mens.

Ja, så tror du dette betyr at imorgen blir min første dag som mens ? Og jeg kan begynne på klomifen? De sa 2 dag med mens til meg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

AnonymBruker
Skrevet
Kvinne2793 skrev (24 minutter siden):

Ja, så tror du dette betyr at imorgen blir min første dag som mens ? Og jeg kan begynne på klomifen? De sa 2 dag med mens til meg

Hos meg så begynte det med litt rosa utflod dagen før det ble friskt blod, så store muligheter for at i morgen blir første dag. Jeg begynte alltid på dag 3, men vet det varierer. Så blør du i morgen, så starter du på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...