Gå til innhold

Gratis/billig faktureringsprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å starte et enkeltpersonsforetak for å etter hvert kunne fakturere om jeg får noen oppdrag. Noen som har tips til et enkelt og greit faktureringsprogram som har de viktigste funksjonene? Trenger ikke noe avansert, er ikke snakk om så mange fakturaer i året. Evt. en mal eller noe sånt til Excel er også interessant. Håper noen har noen gode tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men MiniFaktura krever at man har Access...

Endret av Mrs. B
Skrevet

Vil bare påpeke at et faktureringsprogram er å anbefale framfor et systemet med Excel. I forhold til bokføringsloven skal fakturaene nemlig være fortløpende nummerert fra et ikke-redigerbart system, og å lage nummer-rekkefølgen selv i Excel/Word vil dermed ikke være i henhold til disse reglene. Bare som et lite tips ;) .

Skrevet

Takk for tips. Faktura Larsen så kjekt ut ved første øyekast så jeg får kikke litt mer på det, men jeg er fortsatt åpen for andre tips om noen har noen.

Pusla: Sånt er kjekt å vite. Takk. :)

Skrevet
Vil bare påpeke at et faktureringsprogram er å anbefale framfor et systemet med Excel. I forhold til bokføringsloven skal fakturaene nemlig være fortløpende nummerert fra et ikke-redigerbart system, og å lage nummer-rekkefølgen selv i Excel/Word vil dermed ikke være i henhold til disse reglene. Bare som et lite tips  ;) .

:Nikke: Vi måtte bytte ut vårt VEGA-program til et annet et pga dette

Det nye var gigantisk og veldig vanskelig å bli klok på, så vi endte opp med å sette bort faktureringen til et firma vi

• 4 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

Veslejenta - moderator

• 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
Skrevet

Hei

Her er et fakturaprogram som jeg bruker. Helt gratis. Debet faktura

Det er webbasert så man slipper å laste det ned, backup etc.

Kan også følge opp med inkasso ved å oppgradere det, men da koster det penger.

Debet faktura Gratis fakturaprogram

-Sandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...