Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 Vurderer å starte et enkeltpersonsforetak for å etter hvert kunne fakturere om jeg får noen oppdrag. Noen som har tips til et enkelt og greit faktureringsprogram som har de viktigste funksjonene? Trenger ikke noe avansert, er ikke snakk om så mange fakturaer i året. Evt. en mal eller noe sånt til Excel er også interessant. Håper noen har noen gode tips!
Sarabi Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 Hei! Vi bruker Minifaktura. Det er helt gratis og veldig enkelt å bruke :D
Mrs. B Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 (endret) Men MiniFaktura krever at man har Access... Endret 27. august 2005 av Mrs. B
pusla Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Vil bare påpeke at et faktureringsprogram er å anbefale framfor et systemet med Excel. I forhold til bokføringsloven skal fakturaene nemlig være fortløpende nummerert fra et ikke-redigerbart system, og å lage nummer-rekkefølgen selv i Excel/Word vil dermed ikke være i henhold til disse reglene. Bare som et lite tips .
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Takk for tips. Faktura Larsen så kjekt ut ved første øyekast så jeg får kikke litt mer på det, men jeg er fortsatt åpen for andre tips om noen har noen. Pusla: Sånt er kjekt å vite. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Vil bare påpeke at et faktureringsprogram er å anbefale framfor et systemet med Excel. I forhold til bokføringsloven skal fakturaene nemlig være fortløpende nummerert fra et ikke-redigerbart system, og å lage nummer-rekkefølgen selv i Excel/Word vil dermed ikke være i henhold til disse reglene. Bare som et lite tips . ← Vi måtte bytte ut vårt VEGA-program til et annet et pga dette Det nye var gigantisk og veldig vanskelig å bli klok på, så vi endte opp med å sette bort faktureringen til et firma vi
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Flere gratis fakturaprogram. (jeg synes F Larsen er best). Har alt man trenger (untatt kidnummer støtte)
Max Magnus Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Winvask Faktura Gratis. Les mer om dem her: http://www.fakturaprogram.no/?side=omoss
Veslejenta Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Tråden er ryddet. Veslejenta - moderator
Gjest MG Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Winvask Faktura Gratis. Les mer om dem her: http://www.fakturaprogram.no/?side=omoss Dette var ikke noe bra fakturaprogram, veldig komplisert og krasjer ofte..
Sandra75 Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 Hei Her er et fakturaprogram som jeg bruker. Helt gratis. Debet faktura Det er webbasert så man slipper å laste det ned, backup etc. Kan også følge opp med inkasso ved å oppgradere det, men da koster det penger. Debet faktura Gratis fakturaprogram -Sandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå