AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Del Skrevet 30. mars 2021 Regnet ut at jeg skal spise 1200 kalorier om dagen (via en kalkulator på nett) Det står ofte bare om kaloriene. Hadde vært fint å vite takhøyde for karbohydrater også! Finnes det en kalkulator eller en regne formell for det også? veier 75 og skal ned til 55 kg, er 160 høy Anonymkode: c60b5...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Del Skrevet 30. mars 2021 Har du lyst til å følge lavkarbo? Hvis ikke så trenger du ikke noe tak for karbohydrater. Bare pass på å få i deg 0,8 g protein per kilo kroppsvekt. Anonymkode: 3442e...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Del Skrevet 30. mars 2021 Du trenger ikke egentlig bry deg om karbohydrater, så lenge du holder deg innfor gitt mengde kalorier hver dag. Anonymkode: 976aa...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du lyst til å følge lavkarbo? Hvis ikke så trenger du ikke noe tak for karbohydrater. Bare pass på å få i deg 0,8 g protein per kilo kroppsvekt. Anonymkode: 3442e...4f7 Ja er lavkarbo jeg skal følge 😊 takk for protein tips, det visste jeg ikke! ts Anonymkode: c60b5...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå