Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også blitt HP-hekta, men begynte i total feil ende. Jeg leste først bok 5, og har nå lest den siste boka. Men nå lurer jeg fælt på hvordan jeg skal gå fram når jeg skal lese de første fire. Jeg lurte på å lese bok4 neste, men er det andre forslag mottas de med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start på nr 1 og kos deg.. ;) Akkurat nå er min favoritt nummer 4(og den kommer jo også på kino i november, så hvis du vil lese den for å være "forberedt" kan du jo det)..

Ellers går du jo glipp av noen ting som blir gjentatt utover i bøkene når du hopper.. Liker alltid å starte på nr 1, jeg.. Uansett hva.. ;)

Skrevet

Jeg ville også startet på nr 1, selv om du nå har lest de to siste. Jeg har ikke lest den siste enda, tror jeg skal lese nummer fem på nytt først, eller i hverfall deler av den, for jeg har sikkert glemt ut masse.

Skrevet

Jeg hadde også startet med første boka. (Harry er kul! ;):ler: så voksen jeg er)

Skrevet

Ville også startet på bok 1 og lest serien videre. De tre første bøkene går i alle fall ganske fort å lese hvis du leser dem på norsk (jeg leser i alle fall mye fortere på norsk enn engelsk... :sjenert: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...