Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg å finne en concealer som dekker blå ringer under øynene uten å se kakete og unaturlig ut. Liker stift best.

Skrevet

Er pensel denne, men YSL's Touche Eclat er perfekt til ditt formål

Skrevet

Takk, har tenkt på den, men er ikke det mer en highlighter? Dekker den noe særlig?

Skrevet

Den dekker lite, men lyser opp området. Og blir aldri kakete. Concealeren til Kanebo dekker litt mer, men er litt for matt, synes jeg.

Hvis du vil ha noe som dekker mer, burde du kanskje teste ut kremconcealere i tube? Helena Rubinstein og Biotherm har bra concealere på tube.

Skrevet

Jeg er fornøyd med concealeren til Kanebo, men skal teste ut YSL sin så snart jeg går tom. ;)

Gjest Gjest_Lita_*
Skrevet

Concealertusjen fra YSL er den aller beste jeg har prøvd. Den er super til mørke ringer under øynene! Den gjør heller ikke huden tørr eller er kakete på-den bare glir inn i huden! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sin. Brukte YSL før, men ble allergisk! kjenner flere som har blitt det etter å ha brukt den over en periode.. får små røde nupper under øynene, ikke lekkert.

Skrevet

Jeg synes ting til huden fra Kanebo ser så tykke og kakete ut jeg? Hadde egentlig tenkt til å kjøpe litt da jeg var på ferie, men endte opp med ting fra Chanel istedet. Så vanvittig dekkende ut...

Skrevet

Både Total Finish kompaktfoundation og Cream Finish makeup-krem er veldig dekkende, ja. Men concealeren er ikke kakete, bare litt mer dekkende enn TE.

Skrevet

Ok. Mulig jeg kunne brukt den andre steder da... Men jeg bruker stort sett consealer under øynene bare, for vanligvis er jeg flink til å holde meg unna godteri (var det ihvertfall en laaaaang periode) så jeg ikke får urenheter... Men det har gått litt over stokk og stein i det siste :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...