Gå til innhold

Kvinne som lovte mann i forhold "uforpliktende sex," sladret etterpå likevel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om sånt? Synes begge oppførte seg dårlig, og begge har gått bak ryggen på noen.

Kvinnen (heretter B) var forelsket i denne mannen, og "lokket" han med og lovte kun "uforpliktende sex." Da de hadde møttes to ganger og hatt denne "uforpliktende sexen," men mannen ikke viste noen tegn til å slutte å møte den andre, så sendte B en melding til den kvinnen som møtte denne mannen først (A) og fortalte om den "uforpliktende sexen."

Det førte til at mannen ble irritert og sluttet å møte B, og for det andre at A (ikke kjæreste, men en kvinne han møtte først og som håpet å bli kjæresten hans) ble rasende og sendte mange stygge meldinger til B. B svarte i sin tur med mange stygge meldinger tilbake. A begynte så å sende truende meldinger. Mannen var ikke kjent med alle meldingene, men sa i fra til B at hun måtte bare slutte å skrive til A, fordi det ville føre til mer kaos og drama, problemer siden A var en litt ustabil person.

B fortsette å sende meldinger, og ønsket å "snakke ut" med mannen. Han tilbød seg å møte henne, men det måtte være på et offentlig sted. B sa at det var ikke kun for å snakke ut, hun syntes jo også at han var en fin mann etc., ønsket å møtes hjemme hos henne f.eks. Mannen avslo dette, og sa at om B ikke lot ham og A være i fred, ville han kontakte f.eks. eksen til B. B sluttet da å skrive meldinger til A og mannen.

Mannen gikk videre, og det ble få måneder etter slutt med A, som han aldri så på som kjærestemateriale uansett. Han fikk seg en ny kjæreste et halvt år senere.

B fortsatte å dyrke sin selverklærte offerrolle. Det jeg lurer på, er om B egentlig er noe offer her? Hun møtte en mann hun visste allerede hadde en relasjon til en annen kvinne, og lovte på tro og ære at hun kun ønsket "uforpliktende sex" med mannen. Da mannen tok henne på ordet, og gikk på det -hverken mer eller mindre- var det plutselig ikke nok, og hun prøvde å sabotere relasjonen han hadde til A. B driver fremdeles og skriver innlegg om denne mannen, og hvor grusomt hun mener hun ble behandlet av ham. Mens i realiteten sa han nei til å møte B mer etter at hun avslørte denne sexen overfor A, men B fortsatte å skrive til A.

Hvem er offer og hvem er uskyldig her? Synes alle bærer litt av ansvaret, men at ingen er egentlige ofre. Hva synes dere?

Anonymkode: 588c2...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS: Jeg, TS, er ingen av disse tre personene.

Gjest Smeltemann
Skrevet

Hadde jeg vært mannen så har jeg kuttet ut begge kvinnene. Flere fisker i havet.

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Hvis jeg var mannen så hadde jeg droppet B på flekken. B er som en hund som stresser rundt med å gjøre feil triks fordi hun bare vil ha godteriet (mannen). 

Anonymkode: b4a5f...b05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært mannen så har jeg kuttet ut begge kvinnene. Flere fisker i havet.

Det var det han gjorde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff. Hvis jeg var mannen så hadde jeg droppet B på flekken. B er som en hund som stresser rundt med å gjøre feil triks fordi hun bare vil ha godteriet (mannen). 

Anonymkode: b4a5f...b05

Han droppet B på flekken. Men nå, omtrent to og et halv år etter, driver B og skriver innlegg om hvor grusom denne mannen behandlet henne. Har plassert seg i en slags evigvarende offerrolle. Er dette normalt?

AnonymBruker
Skrevet

Her har jo alle vært dumme. 

Anonymkode: 958a2...258

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her har jo alle vært dumme. 

Anonymkode: 958a2...258

Ja, så absolutt. Ikke minst mannen selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen offere her - dette er folk som virkelig har fortjent hverandre.

Anonymkode: 3c3fc...1f7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

B er ingen offer, og burde gitt seg når hun innså at mannen ikke ville mer. Syk dramakvinne! 

Anonymkode: 0ec15...518

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen offere her - dette er folk som virkelig har fortjent hverandre.

Anonymkode: 3c3fc...1f7

Jeg synes heller ingen av disse er ofre, derfor det er så merkelig at B, mer enn to år etter, driver og skriver innlegg og mener seg elendig og urettferdig behandlet -at hun er et offer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er du den nye kjæresten?

Anonymkode: 140c9...502

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De høres gale ut, alle 3. Er de over 16 år?

Anonymkode: 14030...4dd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å forvente. En løgner forventer at en annen skal holde ord, jadda...

Anonymkode: 66809...d5f

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Godt forsøk :troest:

Det er ingen offer her bortsett fra muligens A, avhengig av hva han solgte seg til henne som.

Dog, enhver mann som driver dobbeldypping sånn som her, bør være forberedt på at ting fort kan eskalere utav kontroll. Det virker ikke som at han har spilt med helt åpne kort her. I alle fall ikke mot A. Det kan allikevel fort være endel kommunikasjon og annen relevant informajon som er utelatt. Det høres ut som det er mannens (din) historie som fortelles her, og den blir nødvendigvis farget av dennes (ditt) ståsted.

Historien er jo en god påminnelse om at det ikke er alle man møter som er helt i vater, og kvinner som B fins det flere av. De lager drama og styr uten like. Inntar offer eller andre roller alt ettersom hva de ser formålstjenlig for å nå målet. Full fokus på å få mannen tilbake. Går ikke det, så er det nest beste å sørge for at ingen andre får ham heller...

Når hun kommer dit, er det mulig at mannen kan betegnes som offer, mens onde tunger sikkert vil hevde at han fikk som fortjent...

Batcrazy kvinnfolk gjør man lurt i å holde seg unna...

Endret av Uredd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er mannen det er noe alvorlig galt med her, ikke kvinnene. De vil begge bare bli elsket.

Enhver mann med et par hjerneceller vet at kvinner henimot ALLTID ønsker forhold, samme hva de sier om saken.

Og tro at en forelsket kvinne er i stand til uforpliktende sex med den hun er forelsket i er å tro på nissen..

Mannen fremstår mindre intelligent og med problematisk lav empati.

Krysser fingre for at B forsetter å lage drama, så ny-dama kanskje begynner å stille seg noen spørsmål om denne mannens karakter.

Alle kvinner fortjener bedre menn enn dette. 

Anonymkode: d0a4c...e22

• Liker 7
Skrevet (endret)

B er gal, mannen er dum som det brød, og A er det vanskelig å si noe om.

Men den nye kjæresten til mannen er vel kanskje det største offeret her.

Hun som har kjøpt mannens UTROLIG tåpelige historie om at han liksom nærmest motstridende takket ja til sex med crazy B imens han datet ustabile A.

Hun som nå blir sittende å legge ut om historien på KG for og prøve å få en bekreftelse på at hun ikke har blitt sammen med en premiestut som setter seg selv i offerrollen, når det er han som er roten til hele kaoset.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mannen det er noe alvorlig galt med her, ikke kvinnene. De vil begge bare bli elsket.

Enhver mann med et par hjerneceller vet at kvinner henimot ALLTID ønsker forhold, samme hva de sier om saken.

Og tro at en forelsket kvinne er i stand til uforpliktende sex med den hun er forelsket i er å tro på nissen..

Mannen fremstår mindre intelligent og med problematisk lav empati.

Krysser fingre for at B forsetter å lage drama, så ny-dama kanskje begynner å stille seg noen spørsmål om denne mannens karakter.

Alle kvinner fortjener bedre menn enn dette. 

Anonymkode: d0a4c...e22

Så du mener altså at menn skal gå utfra at kvinner lyver når de sier de er ute etter uforpliktende sex, slik som B gjorde? Det er da ikke mannens ansvar at hun endret mening etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
Cuntzilla skrev (46 minutter siden):

B er gal, mannen er dum som det brød, og A er det vanskelig å si noe om.

Men den nye kjæresten til mannen er vel kanskje det største offeret her.

Hun som har kjøpt mannens UTROLIG tåpelige historie om at han liksom nærmest motstridende takket ja til sex med crazy B imens han datet ustabile A.

Hun som nå blir sittende å legge ut om historien på KG for og prøve å få en bekreftelse på at hun ikke har blitt sammen med en premiestut som setter seg selv i offerrollen, når det er han som er roten til hele kaoset.

Mannen har ikke påstått å være et offer, han dumpet jo både B og senere A. Historien er for øvrig troverdig siden jeg har fått informasjon om både mannens, B og A sin versjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva synes dere?

Jeg synes at dette trekløveret høres ut som en særdeles slitsom gjeng, alle tre. Jeg håper for deres skyld at de ikke er så gamle og får bedre dømmekraft etterhvert. A er muligens unnskyldt hvis hun har psykiske problemer i utgangspunktet.

I tillegg lurer jeg på hva slags omgangskrets du egentlig har. Jeg kjenner ikke noen som oppfører seg som disse menneskene i det hele tatt. Muligens et familiemedlem som alltid har hatt problemer med impulskontroll, men hun kan jeg ikke velge bort noe mer enn jeg allerede har gjort.

Anonymkode: 2bb40...5fd

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...