AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Har funnet ut at venninna mi selv har fortalt hvem hun vil ha i sin babyshower. Dette kom egentlig veldig overraskende på Jeg anser meg selv som en god venn men nå ble ting satt litt i perspektiv her. Det er andre det gjelder og. Jeg trodde hele tida at det var meg de ikke ville ha med, men det viser seg å være langt ifra hele sannheten. Kan ikke si det frister å ha særlig kontakt nå. Hva hadde dere følt om dere fikk vite dette? Anonymkode: 99620...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 At hun selv har gitt en lapp til sin samboer om hvem hun ønsker. Anonymkode: 99620...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Jeg skjønner ikke helt hva spørsmålet eller problemet er? Er problemet at du og en del andre ikke er invitert? Det er jo strenge regler nå pga covid-19 og helt naturlig at ikke alle kan komme hvis dere er en stor gjeng. Det er mye jeg ikke er blitt invitert med på i det siste, sånn er det for alle Det er helt vanlig å gi beskjed til noen om hvem man ønsker å ha i babyshower, utdrikningslag ol, selv om man ikke er med på planleggingen og vil det skal være en overraskelse. Anonymkode: b17e2...598
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Hva mener du? Hva er problemet? er vanlig at folk lage ønskeligste og liste over hvem de vil invitere babyshower, ble du ikke invitert kanskje? Anonymkode: 0db14...2ef
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Jeg vil tro hun måtte prioritere pga covid-restriksjoner. Anonymkode: c3fbf...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 Det er jo begrenset hvor mange som kan delta i disse tider, så hun måtte vel velge noen få. Ingen grunn til å være krenket av det. Anonymkode: 1c817...a39 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Hvis du ikke er av hennes to nærmeste venner skjønner jeg ikke hva du klager over. Klart hun må ta å velge ut de som er nærmest i disse tider. Anonymkode: 231f2...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå