Gå til innhold

Venninne som selv har fortalt hvem hun vil ha i sin babyshower

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at venninna mi selv har fortalt hvem hun vil ha i sin babyshower. Dette kom egentlig veldig overraskende på

Jeg anser meg selv som en god venn men nå ble ting satt litt i perspektiv her. Det er andre det gjelder og. 

Jeg trodde hele tida at det var meg de ikke ville ha med, men det viser seg å være langt ifra hele sannheten. 

Kan ikke si det frister å ha særlig kontakt nå. Hva hadde dere følt om dere fikk vite dette? 

Anonymkode: 99620...ab9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At hun selv har gitt en lapp til sin samboer om hvem hun ønsker. 

Anonymkode: 99620...ab9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva spørsmålet eller problemet er? :)

Er problemet at du og en del andre ikke er invitert? Det er jo strenge regler nå pga covid-19 og helt naturlig at ikke alle kan komme hvis dere er en stor gjeng. Det er mye jeg ikke er blitt invitert med på i det siste, sånn er det for alle :)

Det er helt vanlig å gi beskjed til noen om hvem man ønsker å ha i babyshower, utdrikningslag ol, selv om man ikke er med på planleggingen og vil det skal være en overraskelse. 

Anonymkode: b17e2...598

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? Hva er problemet?

er vanlig at folk lage ønskeligste og liste over hvem de vil invitere babyshower, ble du ikke invitert kanskje?

Anonymkode: 0db14...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro hun måtte prioritere pga covid-restriksjoner. 

Anonymkode: c3fbf...9d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo begrenset hvor mange som kan delta i disse tider, så hun måtte vel velge noen få. Ingen grunn til å være krenket av det. 

Anonymkode: 1c817...a39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er av hennes to nærmeste venner skjønner jeg ikke hva du klager over. Klart hun må ta å velge ut de som er nærmest i disse tider. 

Anonymkode: 231f2...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...