Gå til innhold

Tidlige opphissende minner/inntrykk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke opphissende minner har du? Jeg tenkte helst fra de tidlige uskyldige årene, da inntrykkene festet seg best 😅. Ett av mine minner er fra når ei av de peneste jentene i klassen fikk seg ei bukse med masse lommer og merkelige sømmer, og som var så trang at vi aldri hadde sett maken. Alle guttene ble tvert forelsket i henne. Hun skjønte nok hvorfor, for hun brukte samme buksa hele uka ut, og av og til uka etter også, til vår store glede :). Hygiene var ikke tema i det hele tatt i den alderen. Har du noen inntrykk eller minner som har brent seg fast, fra den tiden da du "våknet" seksuelt? 

Anonymkode: b37b3...f39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minner som har brent seg fast fra de uskyldige årene? Tja, hva med mamma og nykjæresten hennes som hver natt hadde sex i campinghyttene der jeg lå og "sov" da vi var på bilferie. Eller da jeg kom tidlig hjem fra en kveld med venner og de var i fri utfoldelse i stua. Eller pappa som "diskret" befølte rumpa til den 22-23 år gamle tremenningen min på et slektstreff, flere og begge ble borte resten av kvelden og natta (han var den eneste jeg hadde reist dit med og jeg skulle dele rom med han - jeg var 15).

Kanskje fordi det var så mange sånne drittopplevelser så fikk jeg ingen opphissende minner som har brent seg fast før jeg selv var 22-23 selv. Første positive seksuelle minne jeg husker var fra da jeg spilte beachvolley med en vennegjeng midt på sommeren, og én av guttene ga meg en spontan klem etter et poeng - følelsen av kroppen hans og huden hans mot min og lukten av han var et skikkelig pang. Plutselig skjønte jeg hva tiltrekning var, plutselig var jeg interessert i gutter og sex..

Anonymkode: a3da0...6ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Minner som har brent seg fast fra de uskyldige årene? Tja, hva med mamma og nykjæresten hennes som hver natt hadde sex i campinghyttene der jeg lå og "sov" da vi var på bilferie. Eller da jeg kom tidlig hjem fra en kveld med venner og de var i fri utfoldelse i stua. Eller pappa som "diskret" befølte rumpa til den 22-23 år gamle tremenningen min på et slektstreff, flere og begge ble borte resten av kvelden og natta (han var den eneste jeg hadde reist dit med og jeg skulle dele rom med han - jeg var 15).

Kanskje fordi det var så mange sånne drittopplevelser så fikk jeg ingen opphissende minner som har brent seg fast før jeg selv var 22-23 selv. Første positive seksuelle minne jeg husker var fra da jeg spilte beachvolley med en vennegjeng midt på sommeren, og én av guttene ga meg en spontan klem etter et poeng - følelsen av kroppen hans og huden hans mot min og lukten av han var et skikkelig pang. Plutselig skjønte jeg hva tiltrekning var, plutselig var jeg interessert i gutter og sex..

Jeg har vært heldig, og forskånet fra å bli pådyttet andres sex på denne måten heldigvis. Har bare fine minner egentlig. Uskyldige ting om nakenbading, og rykter rundt hvem som barberte seg og slikt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært heldig, og forskånet fra å bli pådyttet andres sex på denne måten heldigvis. Har bare fine minner egentlig. Uskyldige ting om nakenbading, og rykter rundt hvem som barberte seg og slikt.

Det er bare å gi blaffen i slike tilbakemeldinger. Gudene vet hva som skjedde, slik at de går inn på seksualitetsforumet og ødelegger for andre.

Anonymkode: 5c779...a94

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare å gi blaffen i slike tilbakemeldinger. Gudene vet hva som skjedde, slik at de går inn på seksualitetsforumet og ødelegger for andre.

Det var virkelig ikke meningen å ødelegge tråden eller noe. I så fall beklager jeg. Svarte bare det som var naturlig for meg å svare. 

(Hvis det var mitt innlegg du siktet til.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det ikke spenstig nok?

Anonymkode: aac95...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det var virkelig ikke meningen å ødelegge tråden eller noe. I så fall beklager jeg. Svarte bare det som var naturlig for meg å svare. 

Vel, ja, jeg tenker at det holder å si at nei, jeg har ingen tidlige erotiske minner, de kom først da jeg var 20+, f.eks.

Vi er jo mange som har en helt fucka barndom, men det å legge ut om den hører gjerne hjemme annetsteds, tenker jeg. Det er jo uansett ikke noe som stakkars TS kan noe for :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ble litt usikker selv også hva som var meningen med denne kritikken, jeg syntes innlegget ditt var helt ærlig og ok. Men håper ikke dette blir tråden for å lufte traumatiske minner.
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, ja, jeg tenker at det holder å si at nei, jeg har ingen tidlige erotiske minner, de kom først da jeg var 20+, f.eks.

Vi er jo mange som har en helt fucka barndom, men det å legge ut om den hører gjerne hjemme annetsteds, tenker jeg. Det er jo uansett ikke noe som stakkars TS kan noe for :) 

Ja, ok.. Ser det nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erotiske minner, men noen synsinntrykk som ga meg en vekker likevel.  jenter som satte seg på noen og dynket dem i snøen...

Anonymkode: 8d3de...031

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen erotiske minner, men noen synsinntrykk som ga meg en vekker likevel.  jenter som satte seg på noen og dynket dem i snøen...

Det dukket ofte opp noen merkelige ukjente følelser når det var lekeslossing med jenter ja 😳

AnonymBruker
Skrevet

Lekeslåssing og lekebryting og dynking og kanskje spesielt når en jente man kanskje var litt fascinert av var under deg eller mellom bena. Men den gangen jeg virkelig husker at noe skjedde men jeg var ikke gammel nok til noen utløsning, men kroppen reagerte med ett eller annet som var veldig godt, muligens en slags første orgasme, og jeg var kanske ti eller elleve, det var da ei venninne stappet føttene sine med to par areobicsokker opp i ansiktet mitt og skulle ha meg til å lukte på sokkene. Hun stappet de skikkelig opp i ansiktet mitt og jeg lå sånn til at jeg egentlig ikke hadde så mange muligheter til å vri meg raskt unna. Men syntes de luktet godt, de var myke, og ble nesten tent på en måte. Så skulle jeg tøffe meg så jeg sa at det ikke luktet noe vondt, sokkene var så rene at jeg kunne slikke dem. Og da måtte jeg jo det for hun trodde ikke noe på det. Så slikket jeg sokkene. Mange rare følelser i kroppen samtidig. Har lurt på om det gjorde meg til fotfetishist eller om jeg hadde blitt det uansett? Hun var ikke den aller ryddigste jenta heller så lå stadig slike par rundt på rommet hennes som jeg snek meg til å lukte på når hun var på toalettet eller spiste eller ja, i alle fall ikke var på rommet. Vi var jo litt av og på som kjærester gjennom tenårene også og hun tok aldri av de sokkene under sex heller. Og som voksen blir jeg fortsatt ekstra tent når kona beholder sokkene på. Om har ofte lurt på om alt skyldes den ene første gangen. 

Anonymkode: 74744...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

'Lekeslåssing og lekebryting og dynking og kanskje spesielt når en jente man kanskje var litt fascinert av var under deg eller mellom bena.'

Jeg ble enda mer tent når jeg så damer som var øverst og  døpte en annen i snøen.  Men digg å døpe en av dem også. Ta seg litt ekstra tid...😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...