Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer sitatet at sex er resultat av forelskelse og er det likt for menn og kvinner?

i så fal hvilke andre sammenkomster formidler økt sexlyst?

Anonymkode: c6832...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Stemmer sitatet at sex er resultat av forelskelse og er det likt for menn og kvinner?

i så fal hvilke andre sammenkomster formidler økt sexlyst?

Anonymkode: c6832...d08

Noen ganger stemmer det vel, andre ganger ikke. Tror menn er "bedre" på å ha sex uten å være forelsket/ha følelser.

For mange kvinner, deriblant meg selv, har det imidlertid vært litt motsatt; sex har ført til forelskelse. Det har vært et problem for meg i forhold til "pulevenner" o.l., så det har jeg prøvd å holde meg mest mulig unna.

Med min nåværende kjæreste begynte vi å ha sex før jeg var forelsket i han. Jeg likte han veldig godt, men etter at vi begynte å ha sex kom følelsene fort, og jeg falt pladask. Heldigvis var det gjensidig. Men ofte er sex risikosport, om den ene blir forelsket og den andre ikke.

Anonymkode: bca1e...c03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. De siste gangene jeg og ekskona hadde sex var det NULL forelskelse igjen. Har også hatt one night stands med null følelser og null ønsker om å sees igjen, selv om sexen var helt kurant.

Tror heller ikke det er så likt mellom kjønnene. Har noe sånt som at kvinner må føle at forholdet er bra for å ha lyst på sex. Mens menn må ha sex for å føle at forholdet er bra. Min magefølelse sier meg at det stemmer. Og der finner man løsningen både for kvinner som synes mannen er blitt utilgjengelig, og for menn som synes kvinnen har fått for lite sexlyst.

Anonymkode: 93a23...a51

AnonymBruker
Skrevet

Har HØRT noe sånt som... mente jeg.

Anonymkode: 93a23...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...