AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Jeg har inngått leiekontrakt hvor der er angitt: Bindingstid: 1 år Oppsigelsestid: 3 måneder Innflyttingsdato: 1. mai 2021 Når kan jeg tidligst flytte ut? Altså kan være ute til 1. mai 2022? Anonymkode: 6bcba...221
stan Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Ja. Ifølge kontrakten er det minst et år. Du kan jo flytte ut når som helst, men må betale fram til da. Men om utleier finner noen andre å leie ut til slipper du. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 3 minutter siden, stan said: Ja. Ifølge kontrakten er det minst et år. Du kan jo flytte ut når som helst, men må betale fram til da. Men om utleier finner noen andre å leie ut til slipper du. Tusen takk for svar. Jeg var litt redd jeg måtte bo der i 1 år + 3 måneder, slik som mange byråer opererer med. At man først kan si opp etter 1 år. Men dette står ikke i kontrakten, så tenker det er riktig det du skriver 🙂 Anonymkode: 6bcba...221
stan Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg var litt redd jeg måtte bo der i 1 år + 3 måneder, slik som mange byråer opererer med. At man først kan si opp etter 1 år. Men dette står ikke i kontrakten, så tenker det er riktig det du skriver 🙂 Anonymkode: 6bcba...221 Neida. Men du må varsle tre måneder før. Du bør gi beskjed i slutten av januar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå