AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Jeg sliter med røde kinn og ujevn hudfarge i ansiktet. Det finnes visstnok ansiktskremer som justerer dette litt, er det noen som har noen tips? Er flere der ute, men hva fungerer liksom? Noen med erfaring? Anonymkode: 02c38...669
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Nja. Jeg har også røde kinn, min hud er sensitiv For meg er det viktigere å bruke en foundation for å jevne ut, ett hudprodukt vil ikke kunne gjøre det. Nok av f.eks youtubere som har rød hud før de sminker seg, og de har tilgang til allverdens av kvalitetsprodukter. Jeg ville heller gått for en god dagkrem og en bb-cream eller lett foundation om du vil jevne fargen. Anonymkode: dad7d...569
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja. Jeg har også røde kinn, min hud er sensitiv For meg er det viktigere å bruke en foundation for å jevne ut, ett hudprodukt vil ikke kunne gjøre det. Nok av f.eks youtubere som har rød hud før de sminker seg, og de har tilgang til allverdens av kvalitetsprodukter. Jeg ville heller gått for en god dagkrem og en bb-cream eller lett foundation om du vil jevne fargen. Anonymkode: dad7d...569 Takk for svar Jeg sliter sånn med at sminke ikke sitter på huden, selv med primer. Men det problemet ville jeg vel hatt med en type krem jeg leter etter også. Synes det er så håpløst, ser så fin ut med sminke om morgenen og når jeg dukker opp på jobb etter å ha levert i barnehagen og gått på jobb, ser jeg like håpløs ut 😅 Anonymkode: 02c38...669
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Denne hjelper meg https://www.dermalogica.no/redness-relief-essence Anonymkode: 63cd8...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Denne hjelper meg https://www.dermalogica.no/redness-relief-essence Anonymkode: 63cd8...6e8 Og meg... Anonymkode: fd6a7...117
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne hjelper meg https://www.dermalogica.no/redness-relief-essence Anonymkode: 63cd8...6e8 Takk 😃 Får prøve den 😊 Anonymkode: 02c38...669
Roci Skrevet 30. mars 2021 #7 Skrevet 30. mars 2021 Det finnes gode produkter beregnet på rød/sensitiv hud som kan bidra til å roe ned huden, styrke hudbarrieren og på sikt dempe rødhet. Sminke vil såklart skjule rødheten, men ikke gjøre noe for hudkvaliteten. En god produktserie for sensitiv hud er bl.a. Calm fra Paula's Choice. Her finner du rens, fukt, skånsom eksfoliering og serum som demper rødhet. Dermalogica har også flere produkter for sensitiv og rød hud. Du kan også prøve Cica-produktene fra dr ceuracle eller Tiger Grass-produktene fra dr jart. Sistnevnte har forøvrig et prøvesett som heter Cicapair Starter Kit med 6 stk Tiger Grass-produktene for rød og sensitiv hud til kr 469,-.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #8 Skrevet 30. mars 2021 Det finnes kremer med grønnskjær som nøytraliserer det røde. Anonymkode: 6a447...185
Ulven Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Jeg har fått bukt med mesteparten av min rødhet/rosacea med The Ordinaryprodukter. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 5 hours ago, Ulven said: Jeg har fått bukt med mesteparten av min rødhet/rosacea med The Ordinaryprodukter. Hvilke produkter da? Og er de Ok for sensitiv hud? Anonymkode: 6a447...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå