Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #1 Skrevet 27. august 2005 jeg fant nok mitt klageinnlegg om det på snikksnakk ja! 21 juli trynte jeg jo midt i byen på asfalten og slo beinet mitt. Fikk høre "jaaa det blir bra om ei uke ca!" da var blåmerkene vekke, men høyrekneet fortsatte å være stygt, og nå 1 måned og flere dager etter er det ennå dritvondt å sitte på kne f.eks! To forskjellige jeg har snakket med sa jeg kanskje har brukket det Hadde jeg ikke merket det før da? Noen andre som har hatt vondt så lenge etter en tryning? Bør jeg la det gå over selv, eller se røngten? For jeg er redd for at de skal legge meg inn og fikse det, da vil jeg heller gro det pent tilbake selv
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2005 #2 Skrevet 27. august 2005 (endret) Hvis det faktisk er et brudd, bør det undersøkes, for det kan gro feil sammen igjen. Men ja, jeg har hatt vondt i lange tider etter et fall. Jeg var litt overivrig på rollerblades for godt over en måned siden, og jeg er fortsatt øm på skinnbeinet. Men det er nok noe helt annet. Kneet er så komplisert, og det skal lite til før det oppstår komplikasjoner. Så få det undersøkt, du! Endret 27. august 2005 av Elphaba
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Ok takk for svar, da tror jeg at jeg gjør det! Merket bare nå når jeg satt på gulvet og skulle finne noe i skuffa så la jeg all vekta på venstre kne for det andre er helt umulig... Men det er ikke for seint håper jeg, å sjekke det nå?
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Det er uansett bedre sent enn aldri. Sannsynligvis er det bare fortsatt forslått.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Ta deg selv og kroppen din på alvor og få det undersøkt! Hvis legen er vanskelig må du nesten bare være pågående for å bli tatt alvorlig. Selv falt jeg og slo foten. Jeg fortsatte som før, men kompenserte for skaden ved å ubevisst halte. Dette er tre år siden, og plagene har bare spredt seg videre i kroppen. Klarer nå ikke å gå normalt, og har både smerter i kne, lår og hofte. Virker som det nå har blitt kronisk. Så ta å få det undersøkt, Hvis jeg bare hadde tatt tak i den første skaden jeg fikk hadde jeg ikke måttet sitte så mye inne foran datan i dag...
Mathias Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 Har hatt akkurat slik smerte i kneet over flere år før det gikk over jeg. Men sikkert lurt å bare få tatt et bilde. skader jo null... Men man må ha litt vondt rundt forå kjenne at man lever.
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Syns du skal ta deg en tur til legen jeg, sånn i tilfelle
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Jeg tar meg og min kropp på alvor! Derfor jeg spør her men skal få sjekka det til uka hvis jeg får time, alt for å ikke ha et vanskapt bein!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå